Tjorven1980 skrev 2015-10-24 10:51:21 följande:
Jag håller på att bli galen! Väntade min mens runt den 16/10, 14 dagar efter positivt äl-test. Den har fortfarande inte kommit. Gjorde ett gravtest i tisdags som var negativt så gravid är jag inte. Har aldrig varit med om så här sen mens och så typiskt att det sker nu när jag vill ha den. Nu börjar jag bli stressad, kommer den inte snart kanske vi inte hinner med någon behandling innan jul. Kliniken stänger den 22 december och väntan att börja med nässprayen, nedreglering och hela den biten tar ju ett tag.
Åh, önskar det fanns nått jag kunde göra för att få igång mensen. Kan det bero på att jag gått ner 8 kilo relativt snabbt. Snitt på 1,5 kilo i veckan? Fast har stått still nu i några veckor så jag tycker det låter orimligt att kroppen ska vara så känslig.
En del av er i tråden kör korta protokollet. Varför gör vissa långa protokollet och vissa korta? Funderar om jag ska fråga om korta protokollet är ett alternativ om mensen ska fortsätta lysa med sin frånvaro. Vill verkligen inte vänta till efter nyår med att komma igång
Hej!
Jag körde långa protokollet 2003 när min son blev till. Den gången blev jag överstimulerad så därför blev det korta protokollet denna gång.