hagnestahill skrev 2015-12-10 16:15:54 följande:
Tack för ditt svar! Vad skönt att ditt vul gick bra. Vilken vecka är du i? Har du även haft rosa flytningar eller enbart brunt? Brunt känns mer ok, rosa är ju färskt.. blir så orolig då.
Jag kanske bokar ett extra vul om 1-2 veckor då... Tror det skulle lugna mig. Fick precis en ny blödning nu igen nämligen =( Fortfarande rosa men ändå så att det blev en stor pöl i trosskyddet och droppade lite i toaletten. Kommer oftast ut med lutinus och svider då lite.
Hoppas att blödningarna bara beror på en känslig livmodertapp och att det kanske är lutinus som irriterar lite, igår på vul såg man i alla fall inte något som var avvikande mer än att tappen var lite röd men blödde inget just då.
Nu är jag 10+2 :)
De var som aprikosfärgade, inte mörka bruna, utan lite mer ljusa, men som sagt, allt såg ju bra ut där inne :)
Ja, lutinusen kan nog vara den som irriterar lite där inne, läst om flera som haft flytningar/blödningar i samband med att de tagit lutinus, så nåt samband borde det vara tycker jag!
De borde ju ha sagt till om de hade sett något oroväckande tycker jag, så jag tror och hoppas på att allt är bra, och att det är tappen som blir irriterad av lutinusen/applikatorn :)