phee skrev 2015-12-06 12:58:18 följande:
Hej alla, här har mensen med stort M kommit 4 dagar innan td. Hade det på känn,ganska säker och förberedd på detta. Väldigt tråkigt att det inte funkade för oss på första försöket men men.. resan fortsätter för oss och hoppas på nästa försök. Håller tummarna för er andra och tack för ett toppen bra forum. :) lyckatillkram till alla!
Åh vad tråkigt! Lycka till med nästa försök! :)
Nmg skrev 2015-12-06 12:58:23 följande:
Visst är det jobbigt med förstoppning! Jag äter katrinplommon men det hjälper inte så mycket. Hade du ÄP imorgon?
Iskristall skrev 2015-12-06 12:45:45 följande:
Tack! Ja, jag ska försöka tänka så!
Jag är redan förstoppad. Igår var en djävulsk dag. Men jag har kommit på att omega-3 kapslar hjälper mig att få igång magen. Hoppas det inte blir värre efter äp?
Läste nånstans att såna där Actimel-shots ska vara bra för magen, så jag köpte ett tiopack såna och magen har varit som en klocka sen dess... Vilket är ett bra resultat för mig som annars gör nummer två kanske 1-2 gånger /vecka. Så det kan vara värt ett försök.
Själv har jag en lite mysko dag idag. Hade mycket ångest i fredags, hade mensvärk då och en ljusrosa lutinusflytning som oroade mig. Sen har det lugnat ner sig och känns bättre. Tog ett väldigt tidigt gravtest imorse (apotekets egna) som var negativt (RD6, 5-dagars blasto) men trots det har jag mycket mer hopp idag än för några dagar sen. Beroende på hur man räknar så är jag också kanske förbi BIM-datum, fast är osäker på hur mycket det betyder...
Kan det vara så att det var implantationen som besvärade mig i fredags? Det skulle varit RD 4 då, så det känns sent....