Nu har vi varit på Cura-mötet. Det var väl ok antar jag. Tror jag var lite negativt inställd för innerst inne har jag nog bestämt mig för Nordic ändå ...
Tyckte de va trånga rum på Cura, och mannen blev avspisad från att vara med bakom skynket på ul, kan faktiskt tycka att hon kunde varit lite vänligare när han reste sig o j skulle följde med, istället fick han 'nej men du kan vänta där borta' och bara drog för draperiet. sen att det var trångt var ju antagligen anledningen men tyckte ändå inte om att de stängde ute honom direkt faktiskt. Små petitesser men ack så viktigt för mig ;)
Sen var deras upplösning på skärmen (bara en skärm som jag typ fick vrida nacken ur led för att försöka se något) var armé än Rmc, och då pratar jag om MYCKET sämre, sen om det är så under detta första ul och att de tar en bättre kvalitet i skarpt läge så att säga vet jag inte... Plus att de inte tyckte mannens värden var så dåliga trots att Rmc typ gett oss väldigt låga chanser att lyckas utan icsi och ivf överhuvudtaget.. Men ja..
Sen två påminnelser på 5 min om att skriva under avtalet och skicka in det så fort som möjligt
Mjaaaa säger jag bara. Men visst, var som sagt nog redan negativt inställd ;)
Gillade heller inte när jag frågade om man kunde få blodprovstagning skickade hem, så det kommer jag snällt få be och kräva om en vecka..
Men men, nu är det tre veckor till Nordic så får vi se då. Skönt är i vart fall att det inte är någon kö.