Susodus skrev 2016-02-25 14:46:49 följande:
Det svåra med Lutinus är att de ger ungefär samma biverkningar som graviditetskänningar, med bröstspänningar, livmodern som spänner (ibland är det ju tarmar som känns också). Att kissa mycket kan ju vara ett graviditetstecken.
Personligen så har det för mig varit så att när jag inte känt så mycket har jag varit gravid. Men jag tror att det är väldigt personligt. Som du säger med din kropp att den är väldigt känslig för påverkan så känner du kanske dina symptom starkare också, men det är nästan omöjligt att känna vad som är vad.
Förstår jag dig rätt så är du på rd 8... det är mycket tidigt, men jag såg mitt svaga, svaga plus på rd 8 (vääääldigt svagt och väldigt tidigt). Råder inte till att tjuvtesta dock, man blir bara mer nojjig över svaga streck och jätteleden om det är minus och så kan det bli plus en vecka senare, då har man tagit ut sorg i onödan.
Hoppas att det blir plus!
Tack för svar :)
Kan även säg att jag kände betydligt mer grav.symtom/buverkningar fram tills för ett par dar sen...det har varit mildare symtom även om de funnits där...vilket gjort mig fundersam/lite nedstämd..men då behöver ju inte det heller betyda nåt.
Jag har ofta (inte alltid) spottings flera dar innan mens..men ingen skymt av det heller nu.. men som sagt..det e ju ändå inte varje mens jag har det.
Kan inte tjuvtesta ????
Har bara 1 test hemma...dvs det jag fick från kliniken...
(Eller..njoo... har några gamla grav-stickor hemma med tror jag men de e utgångna..alltså bäst före datum har passerat. De ligger väl här nånstans kvar bara)
Hursomhelst. Tack för svar..och bra förklaring.