• 8airam8

BIM november 2015

Hoppar in jag med då mensen kom fem dagar sent efter det att jag tog ut spiralen ???? Dagen då mensen förhoppningsvis inte kommer är 5 november, och det skulle i så fall vara vårt första försök till ett gemensamt barn. Jag har två barn sedan tidigare, och med första så fick jag plus på stickan den 4 november året innan hon föddes ????

• 8airam8

Och familjeliv fixar tydligen inte emojis, därav frågetecknen i förgående inlägg.

• 8airam8

Härligt! Verkar bli positivt ägglossningstest idag, äntligen! Typ fem-sex dagar senare än förväntat. Och oj vad vi ska ligga i nu <3

• 8airam8

Vill någon vänlig själ som har en dator flytta fram mig på BIM-listan till den 10 november? Ägglossningen var lite sen.

• 8airam8

Härligt med de positiva testerna som börjat drälla in nu!

Skulle någon kunna lägga till mig på BIM-listan den 10 november? Råkade falla bort, såg jag.

• 8airam8

Det känns som att det haglar positiva graviditetstest här inne! Det är underbart! Grattis till alla som nu har en bebis i magen, jag hoppas på att få bli en utav er inom kort! Sitter här med ömma bröst och gråtmildhet och funderar på varför jag har fertilt sekret nu såhär ett par dagar innan bim. Givetvis är det så att man letar tecken och blir smått galen på kuppen :)

• 8airam8

Saoirse: köp ett annat test så ska du se att du får ett annat svar :)

Till någon annan, någon med en dator: jag lämnar den här gruppen nu och önskar er lycka till. Jag fick mens inatt, så försök nr 1 har nu gått åt pipsvängen.

Svar på tråden BIM november 2015