• frofro

BIM november 2015

Hej tjejer! Jag hänger på här med, första försöket efter mf och bim ca 11 november! Hoppas på en höstbebis 2016, men tyvärr gör ju livet lite som det vill med en så får se vad som händer. Har dock inga förhoppningar på att det ska ta sig fort ;)

• frofro
    livias skrev 2015-10-15 22:19:47 följande:

Ni som tyvärr gått igenom mf / mamma - hur lång tid tog det gör er äl att komma igång igen? Vet inte hur jag ska tänka, i och med mitt mf nu i helgen. Ska jag räkna det som en "mens" och anta att äl kommer om ca 14 dagar eller hade ni börjat äl testat typ om några dagar? Man hade stenkoll innan på kroppen men nu är jag rädd för att missa äl. Eller bör jag räkna med en vanlig mens innan jag börjar äl testa igen?? Mina tidigare mf var för fyra år sedan så kommer ju inte ihåg!

Vad tråkigt, beklagar! :( Skedde det nära bim? isåfall skulle jag räkna det som "mens" och att äl kommer ungefär när det brukar. Jag fick mf i v12 och äl kom då bara 5 dagar sent så det gick fort.
  • frofro

Härligt att vi är så många med bim 11/11, NÅGON av oss måste ju plussa då! Helst hela högen!

• frofro
    SamsonS skrev 2015-10-19 09:59:13 följande:

Beräknad ÄL om 2 dagar men inte den minsta antydan till stegring på ÄL test. Har en cykel på 36 dagar så vill verkligen inte missa ÄL :( har en känsla om att det kommer ta lång tid att bli gravid denna gången. Bara att hålla tummarna för stegring i eftermiddag. Ni som kör ÄL test, hur många dagar innan beräknad ÄL börjar stegringen?

Jag trooor jag brukar börja få stegring ungefär i tre dagar och sedan på dag 4 positivt, ungefär samma tid som jag har älflytningar. Men vissa får ju bara stegring en halv dag liksom. Har du testat med ältest förut? :)
  • frofro
    SamsonS skrev 2015-10-19 14:33:46 följande:

Nej det är första månaden som vi testar med det :) har testat varje dag,samma tid sen i onsdags. Hoppas jag går en stegring ikväll. Har börjat få lite molvärk i ryggen som jag brukar få vid ÄL :)

Håller tummarna! :) Ta flera test per dag tillochmed så du inte missar stegring!
Svar på tråden BIM november 2015