Inlägg från: Kissekatten2014 |Visa alla inlägg
  • Kissekatten2014

BIM november 2015

Just nu är jag tok depp att inte det tog sig denna gången heller fick min mens idag på bim+2 ..

Så om nån vill läggs till mig i listan Kissekatten2014 30 år 3:e försöket 1:a barnet och bim har jag den 13/11.. Ha ha såg nu att det är en fredag är inte fredag den 13:e en oturs dag..

• Kissekatten2014
    halo83 skrev 2015-10-14 12:57:10 följande:

Om man tempar kan man se det lättast då man ser på tempen om ägget släppt.. Annars vet jag inte

Okej.. Hur är det när tempen sjunker man har äl är det efter äl? ? Känns som om jag har noll koll
  • Kissekatten2014
    Ejoma skrev 2015-10-14 23:05:16 följande:

Jag har en fundering, jag o min sambo ligger i princip varje dag. Men just på lördag när jag har äl så jobbar han dygn, från 7 på lördag morgon till 7 på söndag morgon. Tror ni det påverkar mycket att vi inte kan ha sex under själva äl dagen?

Nej räcker ju med imorgon för det tar ett tag för spermierna och simma upp och så finna det ju spermier där när ägget släpper Lycka till
  • Kissekatten2014
    halo83 skrev 2015-10-16 09:30:56 följande:

Sitter hos Gyn nu, skitnervös. Ska göra en spolning om 15min ... :/

Det går jättebra ska du se. .. .. Själv så var min mens 3 intensiva dagar med rejäla blödningar, så nu får man se fram emot äl istället. . Funderar på och strunta i äl tester och bara köra på..
  • Kissekatten2014
    Cfmilla skrev 2015-10-16 09:43:14 följande:

det kommer att gå toppen! :)Jag känner samma! Mina tester är slut, och jag blir bara knäpp av att få massa negativa resultat hela tiden. Så jag skiter nog i tester med. Vi myser ju ändå va dag ungefär, så borde inte missa det! :)

Ja och så testar man bara om mensen är sen eller inte kommer :)..
  • Kissekatten2014

Kan inte bim vara typ nu.. Grattis till alla er som plussat.. Har haft över 36,5 i temp i 5 dagar nu jag brukar inte ha det annars så vi får väl se..

• Kissekatten2014
    Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 21:04:14 följande:

Vågar knappt tro på det!! Ska testa imorgon igen. Men plusset finns ju verkligen där. Helt otroligt, måste haft en nidblödning! 

Grattis grattis.. Vilken dag har du plussat på? Håller tummar och tår att allt går vägen
  • Kissekatten2014
    babytjejen skrev 2015-11-05 21:36:07 följande:

Nu har vi satt igång myset för denna gång...håller alla tummar o tår att detta blir våran månad, vill se ett plus, vill kunna ge mina föräldrar världens bästarkaste julklapp...vill att tant röd ska ta en lååååång semester nu!!

Håller tummarna för er
  • Kissekatten2014

Hej tjejer.. Om någon uppdaterar listan så fick jag min mens idag.. Grattis alla ni som plussat och lycka till ni andra som väntar fortfarande. .

Svar på tråden BIM november 2015