BIM november 2015
Hoppar in här med!
Borde ha äl 19/10 och bim 2/11 ... Hoppas att äl kommer igång, har just slutat med p-piller...
Hoppar in här med!
Borde ha äl 19/10 och bim 2/11 ... Hoppas att äl kommer igång, har just slutat med p-piller...
Nepe
Jag har fått till mig att jag ska räkna p-piller stoppet som första dagen i mens. Då borde det vara äl till helgen. testar v.a. Dag med äl tester (ska testa varje dag från i morgon) och så hoppas jag att kroppen är med oss! myser gör vi som vanligt ungefär v.a. dag också, men får bli varje till helgen om jag har äl då :)
Ska bli så spännande att följa alla här!!
Hmm syntes inte så tydligt på bild.. Men men :)
Jag tejpar och tycker att det är toppen!
Du tejpar????
Halloj alla, hoppar in här jag åh. Blir vårt andra försök på andra barnet.
Osäker på exakt bim eftersom mensen var jätte konstig senast. men enligt kalendern har jag äl på lördag och bim runt den 1/11 :)
Hej! Hoppar in i tråden här !
Heter Christina och har BIM 4/11. Inväntar ägglossning som troligtvis är den 21/10. Detta blir 4:e försöket med första barnet. Får gärna skriva upp mig på listan med!
Håller med Ejoma att oktober månad får gå snabbare! Är inte väntan väldigt jobbig?
Ni som kan.... När ska jag börja testa äl? När kommer det att ge ett positivt utslag om min äl är på måndag? Ska jag räkna med först på lördag då?
Har känt mig galet svullen i tjejmagen i går kväll, men inga flytningar eller ömma bröst.
Shit att de ska vara så svårt. :)