• MrsWinter

BIM november 2015

Hej! Hoppar in i tråden här ! 

Heter Christina och har BIM 4/11. Inväntar ägglossning som troligtvis är den 21/10. Detta blir 4:e försöket med första barnet. Får gärna skriva upp mig på listan med! 

Håller med Ejoma att oktober månad får gå snabbare! Är inte väntan väldigt jobbig?

• MrsWinter
    Cfmilla skrev 2015-10-14 21:06:18 följande:
    Jag håller med, det är så sjukt jobbigt!!!! Chop chop. Borde ha äl på måndag, vill att det ska bli helg nu så att jag kan testa

I november plussar vi :)
    Åh spännande! Då får vi hoppas på en bra ägglossning nu på måndag då ;) Vi önskar verkligen att detta försöket går. Känns så jobbigt om det inte blir ett plus. Men nu får vi tänka positivt !
  • MrsWinter

Ursäkta men måste bara skriva av mig lite ....
    Såg nu att Prins Carl Philip och Prinsessa Sofia ska få barn i april. Jag älskar verkligen kungahuset och följer dem men när jag såg detta blev jag så ledsen. Misstänker att de inte har försökt innan bröllopet och blir lite avundsjuk att de klarar av det men man själv får försöka och försöka. Tolka mig inte fel jag är glad för dem och önskar dem all lycka till! Men man blir lite besviken när andra lyckas och inte en själv :'(

• MrsWinter

Åh är så ledsen. Nu har jag haft små blödningar i 6 dagar! Beräknad BIM är 4/11, börjar tro att det inte blir ett plus denna månaden heller... Så jobbigt, detta är 4:e gången!!!

• MrsWinter
    dundernina skrev 2015-10-31 08:41:43 följande:
    Jag förstår att det känns läskigt och ledsamt. Men jag vill skänka ett litet hopp iaf. En kollega till mig blödde som en mens blödning tidigt under hennes graviditet och hon såklart var bombsäker på missfall. Men det visade sig att det var hennes moderkaka som låg skevt som skapade blödningar och att hennes bebis fortfarande växte och såg stark ut.

Med BIM 4 skulle du idag kunna test med ett cb mem det kanske inte hjälper eftersom det är väl typ med 86%säkerhet den visar. ????
    Åh tack! Jag brukar alltid ha mellanblödningar men inte så här långt innan mensen. Och 1 kväll kom det färskt blod (8 dagar efter ägglossning) . Men känns ändå bättre att ställa in sig på att det blir nya tag nästa månad även om det känns supertråkigt :/ Har inga sånna tidiga tester hemma, väntar lite och ser.
  • MrsWinter

Grattis till er alla som har fått positiva besked!!

Tyvärr har jag fått negativt på mina stickor och nu började mensen ???? får väl hoppas på nästa månad istället.....

Svar på tråden BIM november 2015