BIM november 2015
Hoppar in här jag också!
Mensen kom en vecka sen och tog slut igår!
Bim är 11 november, tredje försöket på andra barnet. Har en dotter som fyller ett nästa vecka.
Hoppar in här jag också!
Mensen kom en vecka sen och tog slut igår!
Bim är 11 november, tredje försöket på andra barnet. Har en dotter som fyller ett nästa vecka.
Visst är det ledsamt när en inte har någon äl? Då finns det ju inte ens någon chans :( Nu hoppas jag på att jag får äl denna gång, det är liksom prio 1 - sen kan jag börja hoppas på graviditet :P
Hej! Hoppar in här då mensen kom igår, 3 dagar tidig. Håller tummarna för att november blir en bra månad :) 8:e försöket, 1:a barnet
Vad tråkigt att höra men välkommen hit :) Vi håller alla tummar för november!
Blinkande gubbe två dagar i rad nu! Bäst att den blir fast imorgon för det är sista testet, haha! Fler än jag som tycker tycker det är svårt att få ihop allt detta liggande? Helt slut nu efter dotterns ettårskalas idag, men det är ju bara på't igen..;)
På vilken dag ska alla testa? Jag är testoman så jag har bunkrat upp med massa test men är lite osäker när jag ska börja...äl+7-8 kanske :p
WOOP WOOP!!! Fast gubbe på ältest idag, dag 17. Räknar med äl imorgon då! Hur många dagar efter äl måste man ligga?
Tänkte köra ägglossnings test denna månaden! Enligt min app ska mina fertila dagar börja den 1a och äl ska inträffa den 4e! Men ska jag då ta första äl testen den 1a då?
Halleluja! Fick plus idag på bim-4! Så glad att min lilla skrutt ska bli storasyster!
Stort grattis, just haft äl igår, hoppas innerligt att det tar sig nu så min dotter också får bli stora syster..