• Lottch3n

BIM november 2015

Hoppar in här jag också då mensen kom 5dagar för tidigt och endast varade i en dag..
    BIM 4/11 tror jag. Blir andra försöket till första barnet. Längtar så efter ett plus! :)

• Lottch3n
    nepe skrev 2015-10-16 13:28:46 följande:

Visst är det frustrerande? För mig var det lika denna månad, kom 6 dagar för tidigt och varade bara 1,5 dagar.. :/

Välkommen! :D

Frustrerande är bara förnamnet.. :( Är rädd att det kan ha varit något annat än mensen då jag haft vissa symtom senaste tiden.
    Men det är bara att ta nya tag. :) Börjar testa med ÄL-test snart med :)

Tack! :)
  • Lottch3n

Någon här som är duktig på ÄL-tester? När ska man börja testa för att inte missa ÄL? :)

• Lottch3n
    Angdev skrev 2015-10-17 13:00:19 följande:
    Jag brukar börja testa på dag 10 i cykeln. Beror lite på hur lång cykel du har.
    Jag brukar ha 28dagar. Men denna gången blev det bara 23.. Enligt min app så ska jag ha ÄL nästa onsdag dag 12.. Blir knäpp på detta ;)
  • Lottch3n
    pannkakan87 skrev 2015-10-17 13:54:37 följande:
    Då kanske du skulle börja testa redan på dag 8! Jag ska börja i morgon på dag 10 tänkte jag. :) Har också äl på onsdag!
    Jo jag tog faktiskt ett test imorse. Packade med mig ett gäng på semestern ;)
    Vilken tid på dygnet brukar du testa? Har läst så olika om detta :)
  • Lottch3n
    pannkakan87 skrev 2015-10-17 14:44:21 följande:
    Det sista jag läste var att man skulle ta det på eftermiddagen när man inte hade kissat på minst 4 timmar. Anledningen var att ägget oftast släpper på eftermiddagen/kvällen och sällan på morgonen. Så jag tänkte att jag skulle försöka hålla mig till det.. Har inte så stor erfarenhet av tester, körde förra månaden efter mitt missfall och då kom ägglossningen så sent så jag blev galen av alla negativa tester. Hoppas att det ska bli mer lättförståeligt denna gång.

Men hur såg ditt test ut i morse då? 
    Åh beklagar missfallet :(<3

Ja det känns bekant. Har läst efter 10, och fram till typ 20.

Imorse kunde jag ana något svagt, men det räknas ju som negativt. Får testa senare på dagen helt enkelt. :)
  • Lottch3n

Vad tror ni om detta ÄL-test? Enligt appar ska jag ha ÄL imorgon och har under dagen haft konstiga känningar i magen.

• Lottch3n
    pannkakan87 skrev 2015-10-20 22:52:35 följande:
    Ser ut som äl i morgon eller kanske under natten:))
    Tog ett imorse med och det var ungefär lika starkt som igår em. Så ska testa senare under dagen med :)
  • Lottch3n

Konstig fråga kanske. Men har någon av er varit med om att det känns som att någon "drar" i nedre delen av magen?

Bör ha ÄL idag, enligt min app iaf..

• Lottch3n

Måste ha er hjälp!!?
    Översta är från igår eftermiddag, mitten från imorse och nedersta är tagen nu i eftermiddag..
    Blir ju bara svagare och svagare.. :( vad händer? Haft ÄL inatt?

Svar på tråden BIM november 2015