BIM november 2015
Jag valde nytt användanamn och jag i inlogget heter nu inte Trean utan Enlitentill : )
Jag valde nytt användanamn och jag i inlogget heter nu inte Trean utan Enlitentill : )
BIM-LISTA!{#emotions_dlg.flower}
1/11
Ejoma, 2:a försöket, 2:a barnet
2/11
Ellpi, 2:a försöket, 1:a barnet
Norrlänning86, 2:a försöket efter mf och ett utomkvedshavandeskap
Cfmilla, 1:a försöket
4/11
MrsWinter, 4:e försöket, 1.a barnet
Lottch3n, 2:a försöket, 1a barnet
5/11
8airam8
nepe, 2.a försöket, 1:a barnet
halo83
6/11
pannkakan87, 1.a försöket efter mf
halfmoon, 1:a försöket efter mf (3:e totalt), 1:a barnet
juni2009, 2:a barnet
7/11
Lillis26
Längtanefterstorken, 2:a försöket, 1:a barnet
8/11
Novixi, 5:e försökte, 3:e barnet
Enlitentill 6:e försöket 3:e barnet
9/11
201405, 2.a försöket, 1:a barnet
happylife, 1.a försöket efter mf
10/11
livias
jessima, första försöket
11/11
Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet
frofro, 1.a försöket efter mf
Kstadtjej87, 2:a försöket, 1:a barnet
Jempan85, 3:e försöket, 2:a barnet
Ang82
13/11
Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet
Mammabertil, 7:e försöket
19/11
Norrskenet1, 5:e försöket
OSÄKERT BIM
isabelle1987, 1:a försöket, 3.e barnet
Ang82, 8:e försöket, 1:a barnet
Hej!
Hoppar gärna in här med.
Hoppas på en trea i skaran, men det går trögt.
Fick missfall vid nyår och sedan dess händer inget.
Bim 12 nov och jag hoppas så himla himla mycket att denna gång ska de bara gå.
Funderar lite på äl tester, är det någon mer som inte använder dom? Jag velar om det är dags att prova det men samtidigt känns det lite som ett stress moment.
Jag tycker också det är lugnande att använda ältester, vet ju att vi maximerat chansen varje månad plus att jag nu vet rätt bra när ägglossningen brukar ske så blir bara några dagars testande. Plus att man slipper ligga fööör mycket när man inte har lust...
Beklagar missfallen som många av er gått igenom. Hoppas på att det stämmer för er att det brukar underlätta för en ny graviditet ganska snart inpå! Många av oss verkar fått vänta mer än någon enstaka månad på att bli gravida. Jag håller med om att längtan är tuff. Svårt att "glömma bort" denna längtan. Alltid några symptom att fundera kring och vänner som blir gravida och får barn så man längtar ännu mer. Men med varje månad är vi ett steg närmare bebis. Håller tummarna för många plus! Här har ÄL börjat göra sig påmind men konstigt nog visar äl- testet svagare i dag än i går. Borde ha Äl på fredag el lördag. Hoppas på stegring i morgon.
Har börjat få sånna sjukt vattniga flytningar, känns typ som man kissar på sig haha el typ mensen som kommer. Nån som varit med om det? Är på äl+4...
Räknade fel på äl-testen och använder det sista imorgon. Är då på dag 13, har normalt äl på dag 15/16.
Vågar vi strunta i att testa på söndag och måndag?
Testar med morgonurin då det ger mest utslag.
Hur hade ni gjort?
Har dåligt med möjlighet att komma iväg till apoteket o köpa nya.
ÄL flytningar på gång tror jag och liiiten liiiten skillnad på ÄL testet ikväll. Nu såg jag iaf att där var ett streck till skillnad från igår. Så hoppas hoppas det fortsätter öka! Känner av mer ryggont också vilket jag brukar göra vid ÄL. Skulle haft ÄL i onsdags enligt appen och jag tror annars att det brukar stämma hyfsat. Störigt att den verkar vara förskjuten när jag redan har en lång cykel på ca 36-37 dagar i vanliga fall.
Har också äl-flytningar nu idag, dock negativt äl-test imorse.. Natural cycles säger äl imorgon, vi får se! Hur lägger du upp liggandet? ;D
haha det är så kul att vi har samma symptom! :D jag har också fått lite mer flytningar idag, men inte sådär vita o kladdiga som dom brukar vara utan genomskinliga o hala. hehe över analyserar känner jag. illamåendet har kommit i vågor svagt ikväll. åt thai-mat idag med syrran på vårt ställe o vi tar alltid samma rätt (äter där ganska ofta ändå) o det smakade konstigt! nåt med oljan typ bränt-aktig eftersmak, svårt att sätta fingret på, men eftersmaken var tydligt annorlunda! åh jag vågar inte testa innan sön om jag inte får någon extrem uppenbarelse eller blir okontrollbar! ;) förra mån började jag testa tidigt bim-6/5 fick då svaga rosa streck som blev svagare o sen kom mensen (eller mf) nån dag senare än beräknat. kändes tråkigare än att bara få mensen så vill försöka undvika det :(
Är på BIM-6 och ÄL+7 idag.
I förgår började brösten bli ömma, och det har ökat igår samt idag..
Känns som om jag har träningsvärk från brösten upp ut i armhålorna.. Va en pest att bära in kassarna idag när jag handlat... De är även ömma när jag känner på dom, även bröstvårtorna ömmar lite idag.. Lite "mensvärk" till och från som ligger och maler i bakgrunden har jag med...
Någon som känner igen sig?
Vad roligt med många plus :)
Jag på ÄL +10 eller 11 och detta första månaden jag kommer att hoppa över att testa förrän jag förhoppningsvis passerat Bim och lite till. Jag vill inte ha ett minus..
Bim i dag och har hör och häpna inte testat en enda gång. Vill inte bli besviken. tänker att det får bli ett test i morgon om jag inte börjar blöda i dag. Denna månad kom inte ett ända symptom förrän några dagar förrän bim. Brukar ha jätteömma bröst. Nu är de ömma men inte inte på samma vis. Har en dubbel känsla. Det är som om mensen kanske kommer när som helst men den känns ändå avlägsen... Återstår att se!
Grattis till alla pluss
Plussade i dag på bim + 1. Är så himla glad samtidigt som det finns med oro att det inte ska gå vägen. Försök 6 el 7 ( en månad utan Äl tror jag)
Harmoni illa och haft en märklig ömhet i brösten några dagar. Varit frusen och svettats om vartannat från Äl och varit jättekonstigt i magen.
Tack.: ) Det var första månaden jag inte tagit ett test tidigare. Det var starkt men inte jättestark i dag.hade sen ägglossning
Det är blått i verkligheten.Ser grått ut här
Ni som plussar med cb digital, vilken bim dag är ni på då?
någon här som varit med om ett halv streck? Då min kropp inte är i fas så gjorde jag ett ägglossningstest och ett gravtest och fick denna bild?