BIM november 2015
Får man hänga med här?
Vi ska starta vårt andra försök nu i skiftet oktober/november för vårt förhoppningsvis tredje barn.
Sjukt besviken över att första försöket misslyckats fast jag vet att det är få förundrat.
Får man hänga med här?
Vi ska starta vårt andra försök nu i skiftet oktober/november för vårt förhoppningsvis tredje barn.
Sjukt besviken över att första försöket misslyckats fast jag vet att det är få förundrat.
Hur lägger man till sig på listan?
Jag har beräknad BIM 14/11 och det är andra försöket på 3e barnet :)
Oj alla frågetecken var en apa-emoji som höll för ögonen haha
Jag får starkt utslag på äl tester nån dag innan mens ...
Är det någon mer än jag som inte har någon aning om när ni har BIM? Min Vykel varierade mellan 28-40 dagar innan jag började ned p-piller för två år sedan. Då hade jag dock precis kommit ur många års anorexi och hade ännu inte fått normal menstruation. Det är troligast att jag har bim någon gång i början av november, men om jag hade haft/har 28 dagars cykel så skulle bim varit den 28/10. Jag testade negativt den dagen. Dagen efter började jag må illa och det har hållt i sig sedan dess. Jag har varit extremt känslig för dofter, allt luktar starkare och mycket som jag har gillat luktar plötsligt äckligt. Min ena (!) bröstvårta gör ont och det ilar i tjejmagen.
Det verkar helt orimligt att det är en graviditer det rör sig om. Kan symptom dyka upp så plötsligt och bara en dag efter att ha testat negativt? Kan symptomen till och med komma när det ännu är för tidigt för ett gravtest? (Det skulle ju kunna vara en ny version av pms... Ska nog vänta några dagar/någon vecka med att testa, om nu inte mensen dyker upp.)
Imorse var det inget snack om saken.. jag är gravid och har troligtvis inte någon cancer tumör i huvudet som jag misstänkte pga humörsvängningar. Hoppas nu att lilla fröt vill stanna ????????????
BIM-2 och anade något kanske på stickan idag! Längtar tills imorgon så jag kan ta ett nytt!
BIM-1 idag, lika svagt streck på stickan som igår em...
Strecket är så svagt att man inte får med det på bild, men jag ser ett rosa streck på stickan som är supersvagt efter cirka 5-10minuter.. Har någon varit med om så svagt streck dagen innnan bim och sedan varit gravid? Det känns som om jag skulle få mens när som och har känts så i över 1 vecka nu, brukar aldrig känna av mensvärk innan mensen kommer, utan den brukar komma typ när mensen varit igång någon timme..
Jag beställde stickor från NatrualCycles, då jag tempar också..
Vilken BIM i december tråd är fortsättningen på den här tråden? Vill gärna följa samma gäng även fast många roligt nog försvinner till Gravid-trådar den här månaden, Hurra!!!
Bim -3 idag. Men kom lite lite blod när jag gick på toa imorse. Hoppas pyret stannar!
Bim är här. Ingen mens. Den brukar komma på natten. Vi hade ändå sex både igår kväll och i morse men ingen mens.
Tog ett rfsu idag men blankt.
Min mens brukar aldrig vara sen. Vad är oddsen att jag kommer plussa senare om mensen inte kommer?
Någon ser något på detta test?