Inlägg från: Anonym (Julibebis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Julibebis)

BIM november 2015

Hej Alla söta glada! Hade tänkt att skippa FL en månad då det känns som man mest blir stressad ibland, men ne nu testar vi igen! Vill såå gärna att det blir bebis nu!! Mena tog slut idag så har väl bim runt den 12 nov.

Hur mår alla? Någon som passerat ÄL än?

• Anonym (Julibebis)
    Ejoma skrev 2015-10-19 19:46:46 följande:

Jag har passerat ÄL och håller tummar och tår på att det vill ta sig nu :D bim den 1a så kan inte testa förrän tidigast om 8 dagar ca

Men då är det inte långt kvar! Håller alla tummar och tår????????????
  • Anonym (Julibebis)
    Ejoma skrev 2015-10-19 20:01:37 följande:

Nej jag vet men endå känns det så långt :( vill att vi ska komma dit nuuuuuu direkt :D så jobbigt att vänta ju

Tro mig jag vet precis hur det känns.. Hoppas innerligt på en Julibebis:(
  • Anonym (Julibebis)

[quote=75897011][quote-nick]Ejoma skrev 2015-10-19 20:26:00 följande:[/quote-nick]Ja jag med, men tar det sig inte nu har jag en till chans med bim 28e november. så hoppas jag inte har sån otur att det blir nit på båda :([/u

Å då har du ju dubbelchans! Förhoppningsvis blir det det magiska plusset direkt!

• Anonym (Julibebis)

Kul att fler börjar närma sig ÄL.

För männen bör det ju vara julafton. Sexa sexa på!!

• Anonym (Julibebis)

Hallå lite hjälp brudar.. Min mens tog ju slut för några dagar sen och enligt min app är det "dags att sexa på" om några dagar och ÄL om

6 dgr.. Detta då enbart appen, har ej hunnit köpa äl-tester än.. Men det sjuka är att jag fort så konstiga flytningar i 2 dagar nu. Sånt kommer under ÄL och så. Alltså kan kroppen verkligen vara så snabb? Nu har vi sexat ett par gånger men någon som haft så? 7:e försöker andra barnet.. Börjar bli smått galen:)

• Anonym (Julibebis)

Kan fasen ge mitt lillfinger på att jag har ÄL nu!! Alldeles för tidigt! ÄL flytningar och sjukt ont i stocken. Enligt app om 6 dagar men enligt vårdguiden kan det få snabbt vissa månader.

Blir sex idag och sen jobbar sambon dygn imorgon så vi får se.. Blev ju konstigt nu ju. Men hoppas det tar sig. Längtar så något fruktansvärt efter våran nästa bebi.

• Anonym (Julibebis)
    8airam8 skrev 2015-10-26 14:30:49 följande:

Härligt! Verkar bli positivt ägglossningstest idag, äntligen! Typ fem-sex dagar senare än förväntat. Och oj vad vi ska ligga i nu <3

Wohoo sexa på!!
  • Anonym (Julibebis)

Fick ett mail om att det är 15%rabatt på hela sortimentet på apotea.. Kunde ej hålla mig, blev ett gääng tester . Någon som mer Testar " sex varann dag" denna månad? Har ju prickat in ÄL flera månader med sex mest under den tiden och inge plus..

• Anonym (Julibebis)
    Smultrontjejen skrev 2015-10-27 16:08:30 följande:

Testade idag.

ÄL+8 BIM-7

Neg test. Hoppas ändå. Känner mig ju konstig.

Testade nu kl 15.30 så borde väntat till imorn.

Hoppas ändå! Kör morgonurin.. Hoppas på plus snarast
  • Anonym (Julibebis)

Helvete.. Inge mys igår med sambon, och nu ligger han i soffan och toksnarkar.. Känns sjukt jobbigt att hela tiden tänka: får inte missa ÄL.. Fan känns inge bra detta :/ lär Ju inte bli bebis denna månaden heller :( lite neggo känner jag nu. Crap!

• Anonym (Julibebis)
    babytjejen skrev 2015-11-01 22:11:54 följande:

Min mens började förra måndagen o slutade i fredags...nästa äl är nästa måndag men fick detta idag, mina ältest brukar inte vara så här starka så här tidigt. Så vet inte vad min kropp håller på med just nu :/

Vet du?! Min kropp gjorde samma sak, några dagar efter min mens tog slut fick jag värken och flytningarna jag alltid får under ÄL ( som jag har koll på) vi sexade.. Nu har jag testat med ÄL tester i flera dagar nu när det borde vara dags men fått neg på alla!

Så himla skumt.. Så om jag var du skulle jag försöka få in lite mys tid
  • Anonym (Julibebis)

Men åhhhh titta!!!

Stort grattis!! Det är ni värda!!!

halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

• Anonym (Julibebis)

Känns kört med bebis nu denna månad. Fick akutläggas in och akutoperera bort min galla igår och efter all medicin och dittan och dattan så kändes det såhär om det blev eller fastnade någon frö..

:(

• Anonym (Julibebis)
    Lotchi skrev 2015-11-05 05:45:57 följande:

Nämen fyyy :( ush va otäckt! krya på dig!! Håller tummarna att fet kanske ändå tar sig :)

Tack söta du!

Hoppas på plus för dig! När har du bim?
Svar på tråden BIM november 2015