• Kzon

BIM november 2015

Hej hej!

Helt ny med detta (FL) men tänkte att det är dags att hoppa in här och få lite pepp och tips från er. BIM 7/11, första barnet 8:e försöket. Börjar bli tufft...

• Kzon

Jag vet ju att ägglossning sker någonstans mellan dag 10-17 så försöker få till det under dessa dagarna. Har regelbunden mens (nästan på klockslaget), så äl är ganska så exakt den också. Men vill helst undvika att behöva tempa varje dag och tänka på det för mycket men efter 8 månader så blir man ju bara mer och mer medveten om exakt ALLT! Tyvärr....

• Kzon

Fick glad gubbe (maximal fertilitet) på onsdagen. Hade sex tre dagar innan och sedan samma dag som glad gubbe. Ingenting torsdag eller fredag, bara vi inte missade ägglossningen? Vad tror ni? Man kan inte orka varje dag, ibland är man bara helt slut i kroppen och vi vill inte sexa för att man måste. Hur gör ni?

• Kzon

Nu är det BIM om mindre än 7 dagar. Nästa fredagsmorgon..... 8:e försöket så man är spänd... Inte så hoppfull längre kanske... Förväntar sig nästan mens på ngt vis :(

• Kzon
    Oviss01 skrev 2015-11-02 10:29:55 följande:

Blir dyrt med alla tester när mensen är oregelbunden som den är för mig nu efter p-piller... Först tog det 6 veckor innan första mensen efter piller kom. Sedan efter lite mer än 4 veckor kom en liten blödning som varade några dagar (behövde inte tampong ens). Dock kom den dagen efter jag varit på cellprovtagning.

Nu har det gått 6 veckor sedan förra mensen och jag funderar på om jag ska testa igen...Var negativt förra veckan. De här testen kommer ruinera mig

Vet inte hur länge man kan vänta med att kolla att man ens har ägglossning.

Sen är det så också att jag länge velat byta jobb, och så ringde de i torsdags från ett jobb jag inte ens sökt. Imorgon är det intervju, sedan, om allt går vägen, är det 6 månaders provanställning....detta ställer ju till det lite i bebisverkstaden.

Jag sitter i samma sist som dig. BIM på fredag, arbetsintervju på fredag också. Kan antingen bli en fantastisk dag eller gå helt åt skogen :/
  • Kzon
    juni2009 skrev 2015-11-04 17:36:15 följande:

Nu har mensvärk börjat komma :( har bim den 6/11..

Samma här......
  • Kzon

Stryk mig. Fått min mens. Så inte tog det sig på 8:e försöket heller.

Svar på tråden BIM november 2015