BIM november 2015
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Har för mig att det stod att man har äl mellan 36-48 h senare men jag förstår inte den matematiken.. Innebär det att man alltid måste ta senast 36 h innan annars märker man inte äl? Då kan man inte få glad gubbe samma dag som äl sker?
Kan någon, please, reda ut detta för mig haha!
Undrar även : får man alltid först blinkande gubbe och sedan fast gubbe? Såg ingenting om det i min instruktion vad jag minns :/
Ägglossar nu eller imorgon. Får se om temphöjning sker under natten. Har superstarka resultat på Äl-stickorna. Stegring iaf, haft i tre dagar.
Samma sak förra i sep/okt när jag blev gravid. Stegring i 4 dagar sen kom temphöjningen. Fick dock missfall. Därför är jag i denna tråden nu :)
Min make kommer hem kl 09 från jobbet. Då ska jag ligga redo! ;)
Första försöket efter missfall. Spännande och hoppas det tar sig direkt. Och att jag får behålla graviditeten denna gången :)
Grattis till alla plus!
Hej på er!
Tog en liten paus från fl då alla försök har varit rätt påfrestande och frustrerande när det inte tagit sig.
Nu är jag på bim +1 och tog detta igår på bim. Är lite osäker om det är spök eller faktiskt på riktigt? Borde det inte vara starkare på bim?
Allright! Ägglossningen var inatt. Hoppas det tar sig. Trots allt första försöket efter mf. Inga förhoppningar direkt.
Bim är den 21 Nov. Vi får väl se :)
Nu börjar BIM närma sig fort.
Jag har BIM på Lördag enligt NC och BIM på Måndag enligt WomanLog.
Jag fick ju missfall förra månaden och detta är första försöket efter det.
Jag tror inte att det tagit sig för oss denna månaden. Jag har skött tempen dåligt men har använt mig av ÄL-stickor. Vi hade ingen mysstund dagen innan ÄL och på ÄL-dagen men innan dess var vi igång bra ;)
Sist hade jag Inga direkta symptom på graviditet när jag plussade. Jag plussade då på BIM - 3 . en vecka efter det så började brösten att ömma och blev väldigt fylliga men nu är de tillbaka i sitt ledsna tillstånd efter missfallet hände.
Usch missfall är det värsta jag varit med om. Enormt jobbigt när man kämpat så länge.
Vi får de helt enkelt.
Jag har inga Gravtester hemma och tänker inte beställa heller. Jag har så nitisk förra månaden och behöver stressa ner lite och låta naturen ha sin gång.
Jag har aldrig mensvärk eller känningar kring det i vanliga fall. Min mens kommer varje månad men på olika dagar, ibland har jag 31 dagar lång cykel, nångång är det 34 och ibland även 36 dagar.
Jag är idag på cykeldag 30. Spännande!!!
BIM idag. Fortfarande ingen mens, dock en mensfinne utan dess like.
Hoppas mensen håller sig borta.
Har inte testat ännu. Första försöket efter MF.
BIM +2 . Jag har fortfarande inte testat. Har inte fått min mens heller.
Är på cykeldag 35 idag. Tänkte vänta några dagar till. Jag har en känsla att jag inte är gravid och därför vill jag skydda mig själv från att bli ledsen. Är lite rädd för ett plus också eftersom jag fick missfall sist. Jag vill inte få missfall igen...
Cykel dag 36. Hade BIM på cykeldag 32. Alltså BIM +4. Har fortfarande inte fått mens och inte testat heller, men tänkte testa om en stund. Har skickat bud att hämta hit gravtest. Borde jag testa idag?
Min man kommer isf att smälla av av lycka. :) Han var så ledsen vid missfallet.
Plussade på BIM - 3 Sist. Nu är jag ju på BIM +4. Skiljer ju 7 dagar på BIM-3 och BIM+4. Då borde det kunna ge positivt om jag är gravid... Med eftermiddagskisset.... Eller?