• Agge83

BIM november 2015

Smyger in här :) har BIM 1/11. Hade dock bara sex 5 dagar innan äggglossning då min sambo var borta.. Så nu är det äl+6 å tiden går så sakta... Tänker att det iaf får gå en vecka till innan man vågar testa.. ;) men det är jobbigt att vänta :)

• Agge83

[quote=75909252][quote-nick]Emmi0306 skrev 2015-10-22 18:21:10 följande:[/quote-nick]Hihi välkommen! Jag har bim 2/11, så vi får pina genom väntan tillsammans. :-P jag och Ejoma tänkte försöka vänta med testen så länge vi klarar av det. Vi få testa samma dag! Haha :-P[/quote

Ha ha tack! Ja hur det skall gå.. ;) beställde tom ett testa tidigt igår aå borde få hem det imorn. Har ju läst om många som plussar på äl+12, men det känns liiiite hopplöst när det är 5 dagar innan.. ;) men under har ju skett innan :) känner du något?

• Agge83
    Emmi0306 skrev 2015-10-22 19:22:52 följande:

Lol :-P jag visste inte ens om att det fanns såna test. :-P hur säkra är dem? Jag känner att om jag testar för tidigt så kommer jag inte lita på resultatet och ändå vilja ta ett nytt senare. :-P jag har massa "symtom" men jag vet inte om de bara är påhittade av min hjärna och kropp. :-P själv då?

Har beställt RFSU testa tidigt, vet inte hur bra de är!? Men mina tre tidigare grav så har vi ikte planerat dem så som denna :) så nu väntar jag bara.. ;)

Har mensvärk hela tiden, fryser, huvudvärk och mår lite illa till å från... Men eftersom det var så många dagar innan äl så inbillar jag mig förmodligen ;)
  • Agge83
    Ejoma skrev 2015-10-22 21:52:52 följande:

Välkommen, hoppas det tar sig även fast de va 5 dagar innan. dom små rackarna kan ju faktiskt överleva upp till en vecka där inne :D Ja som emmi skrev så tänker jag o hon försöka vänta så länge som möjligt :D

Ja det blir svårt känner jag! Nu är det iaf +7.. Å massa molvärk. Försöker intala mig själv att det inte är möjligt att det skall kunna ta sig med så många dagar innan.. Å är ju ju snart 12år!! Sedan jag blev gravid första gången så kroppen börjar bli gammal ;)
  • Agge83
    halo83 skrev 2015-10-23 12:24:37 följande:

Nu är äl över, bara denna seeeeega väntan kvar på å få se om det tagit sig. Får försöka fylla dagarna med annat så man slipper känna den sega väntan. Nästa vecka har barnen lov så då blir det full rulle , sen på helgen ska jag å mannen på maskerad :) så jag har lite att se fram emot iaf.

Ska ta ett test på lördag morgon då för säkerhets skull men är bara på äl+11 då så räknar inte med att det ska ge nåt utslag om jag nu blivit gravid ..

Å man talar om för barnen att vänta å vänta, hade vart bra om man visste redan nu att der inte är något så man kan släppa det ;)
  • Agge83

Att dagarna kan gå så långsamt :) vill ju bara veta om det är eller inte så man kan ta å försöka på riktigt ;)

• Agge83
    Smultrontjejen skrev 2015-10-25 12:34:15 följande:

Näe jag har sån konstig mensvärk sen i fredags och är "gråtig" typ hela helgen. ÄL i måndags. Så nu beställde jag sånna där tidiga tester. Får se om jag vågar använda de...

Någon annan som känner "mensvärk känsla" så här en vecka efter ÄL?

BIM 1/11

Ha ha har samma! Börja gråta igår å idag för att äldsta sonen gjorde mål i hockeyn.. Brösten är lite ömma, men mest har de blitt större, samt fått finnar. Mensvärk i magen samt att de drar i ljumskarna.. Mår illa, inte så jag kräks men mår konstigt.. :/ tis-ons bör man våga pröva iaf!
  • Agge83

Trött man blir på kroppen.. Tog ett test igår kväll, svagt svagt rosa. Tog imorse fortfarande lika svagt.. Sen fick kah en blodig flytning trodde mensen starta, men inget mer under dagen. BIM idag, får väl testa imorn bitti igen. Varför kan ikte kroppen bara bestämma sig ibland ;)

• Agge83

BIM idag, tog ett test, super negativt. Så mensen kommer säkert ikväll :) hade du bara sex 5 dagar innan äl så oddsen var ju kanske inte de bästa! Men nu är det dax att försöka på riktigt :)

Så 28/11 är nästa BIM

1:a försöket 3:e barnet

• Agge83

Stort grattis! Till er som plussat :)

Längtar tills mensen är över så vi kan börjar försöka på riktigt!

• Agge83
    lillverra skrev 2015-11-02 16:44:11 följande:

Samma här, dock hade jag knappt något imorse så vi kunde mysa. Min mens har varit väldigt sparsam denna månad super mysko, men skönt.

Konstigt.. Olika varje gång på mig med ;) ska bli kul att börja försöks nu, de andra har blitt utan att de var meningen ;)
Svar på tråden BIM november 2015