Inlägg från: Smultrontjejen |Visa alla inlägg
  • Smultrontjejen

BIM november 2015

Har BIM 1a nov

ÄL 20e okt

Hade ÄL värk 19e

Men nu har jag någon konstig mensvärk. Vad kan det va?

• Smultrontjejen
    Polkagrisen85 skrev 2015-10-23 07:36:03 följande:

Är på Äl+ 6 och hade lite rosa flytningar nyss , hoppas på nid och inget annat ... Lr så va det för att ja va hård i magen :) detta är första riktiga försöket då vi legat i massor runt Äl... Väntar m spänning tills nästa helg !

Åh så spännande. Jag väntar på nid. Är ÄL+4. Också vårat första "riktiga" försök.
  • Smultrontjejen

Näe jag har sån konstig mensvärk sen i fredags och är "gråtig" typ hela helgen. ÄL i måndags. Så nu beställde jag sånna där tidiga tester. Får se om jag vågar använda de...

Någon annan som känner "mensvärk känsla" så här en vecka efter ÄL?

BIM 1/11

• Smultrontjejen

Jag är typ öm i brösten, men troligen är det för jag hela tiden klämmer och känner om jag är öm... Så dumt hihi

Jag kände igår och idag en konstig huvudvärk. Liksom yr och svullen i huvudet.

Ska testa på onsdag tror jag. BIM -5 har ju tidiga tester.

• Smultrontjejen
    strumpan123 skrev 2015-10-26 08:42:49 följande:

Ooomg äl+6 och Jag fick svagt positivt imorse!!!! Rosa var det och inte grått som alltid på spök!! Mannen såg också och det är ett fint tecken :))

Går det inte att lägga upp bild från ipad eller iPhone?

Underbart! Grattis!!!!

Men hallå jag är ju ÄL +6 ska jag våga kolla så också?
  • Smultrontjejen

Testade idag.

ÄL+8 BIM-7

Neg test. Hoppas ändå. Känner mig ju konstig.

Testade nu kl 15.30 så borde väntat till imorn.

• Smultrontjejen
    Pumpalens skrev 2015-11-01 16:40:22 följande:

Måste fråga, någon som har bim runt 4-5 november och misstänker att man är gravid??

Hur känner ni i såfall?

Jag känner inte igen mig själv, är super irriterad på min sambo, gråter super lätt, blir super arg på små saker och höjer min röst. Brukar aldrig vara så här vid mens tiderna annars, så börjat fundera om man är gravid!? Börjat kissa på nätterna med.

Jag har BIM 1-3 och jag känner precis som du. Förra veckan hade jag ömma bröst och "mensvärk" dessutom.

Tog test i morse men vet inte om jag inbillar mig en skugga av ett streck. Ännu inga tecken på mens i alla fall.
  • Smultrontjejen
    SamsonS skrev 2015-11-03 09:21:04 följande:

Tog ett test nu på morgonen, tycker mig kunna ana ett nästan knappt synbart streck. Åh jag hoppas så! Mår fortfarande illa, men känns i magen lite som att mensen är på ingång :/

Ni som har plussat nu och ni som ha barn sen innan, kände ni mensvärk som att mensen var på gång fast att ni plussade?

Har haft molvärk i 2 veckor, men nu känns det precis dom när mensen ska komma, dock lite små hugg lite då och då vilket jag inte brukar känna i vanliga fall

Jag har likadant, ingen mens och tycker mig nästan inbilla mig en skugga av ett streck. Känner svag konstig mensvärk sen ÄL
  • Smultrontjejen

Ingen mens än. Inget plus.

Brukar ha jävulsk mensvärk. Idag har det kommit och gått lätt mensvärk i hela magen. Kanske inbilla mig. men hoppas hoppas att det är en gosegris där inne

• Smultrontjejen

Ingen mens inget plus.

Har inte gått över en dag med mensen sen jag var 17år (nu 26)

Känns konstigt att inte ha mens och inte plussa.

Har fortfarande sprängande huvudvärk sen BIM

Svar på tråden BIM november 2015