Inlägg från: Körsbärsblomma |Visa alla inlägg
  • Körsbärsblomma

BIM november 2015

Hej!
    Har läst ett tag i tråden men ej vågat ge mig in. Jag har BIM 1/11 och detta är första försöket på barn nr2 efter ett missfall i vecka 11. Hoppas det är okej att jag hänger på här!????

• Körsbärsblomma
    Ejoma skrev 2015-10-23 11:57:42 följande:
    Absolut det är bara o hänga på. Vi blir bara glad med fler :D jag har också bim 1/11 :D
    Jasså vad spännande! Känns som en evighet till nästa vecka samtidigt som att man gärna är kvar i detta nu och har hoppet kvar. :)
  • Körsbärsblomma
    Agge83 skrev 2015-10-22 18:03:32 följande:

Smyger in här :) har BIM 1/11. Hade dock bara sex 5 dagar innan äggglossning då min sambo var borta.. Så nu är det äl+6 å tiden går så sakta... Tänker att det iaf får gå en vecka till innan man vågar testa.. ;) men det är jobbigt att vänta :)

Sist jag blev gravid hade vi haft sex en vecka innan ägglossning. Förstod inte varför mensen inte kom då jag omöjligen kunde va gravid. Men gravid va jag så gravid kan du allt bli :D
  • Körsbärsblomma

Nu är vi inne i veckan som göra att man kan börja testa om några dagar. Känner inget direkt förutom lite mensvärk som kommer och går och det har det gjort sen ägglossningen. Blir det inget denna månad så kommer vi inte kunna försöka igen fören december vilket känns ganska surt. Men får hoppas på det bästa. När börjar ni testa ni som har BIM 1/11?

• Körsbärsblomma
    Ejoma skrev 2015-10-31 09:29:17 följande:

Mensen dök upp igår, så om de finns nån snäll själ som vill ändra bim till den 27e på mig? :)

Nej vad tråkigt:( Kanske skönt att du hinner med ett försök till denna månad. Då känns det inte lika långt dit. Kram till dig!

Själv har det börjat mola lite i tjejmagen dock har jag ej börjat fått mina bruna flytningar jag alltid får ca 2dagar innan mens så hoppet finns trots att jag inte har några symtom alls.
  • Körsbärsblomma

Jag har BIM idag och jag tror även att jag har lyckats att plussa. Ska även ta ett digitalt tänkte jag. Hoppas nu detta lilla mirakel vill stanna denna gång. :)

• Körsbärsblomma
    halo83 skrev 2015-11-01 12:36:40 följande:

Jag är på bim-4 och fick svagt streck idag :)

Har dock fått spök förut så vågar inte hoppas än.

Vi håller tummarna! Hoppas på att det rullar in fler plus nu. Hur går det för er andra som har BIM idag? :)

Tänkte även kolla med er. Jag ser inga bilder här, vet någon vad det beror på?
  • Körsbärsblomma
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

Stort grattis! :)
  • Körsbärsblomma
    MaryCherry skrev 2015-11-02 07:05:28 följande:
    Stort grattis!!

Jag fick oxå bekräftat att jag är gravid igår. Har haft det på känn någon vecka :)
    Grattis! :)
  • Körsbärsblomma
    Millan1984 skrev 2015-11-02 13:51:59 följande:

Grattis till + Halo83 :) själv har jag 8 dagar kvar till bim :)

helgen har spenderats i soffan med en magsjuk dotter, än har man inte åkt dit *ta i trä*.

Ni som har barn sen innan, blev det vaginal eller kejsarsnitt? själv snittades jag sist pga sätesbjudning. Hoppas att med nästa barn kunna föda vaginalt, men det får tiden utvisa....

Stort grattis till alla er som hittills har plussat! Får hoppas våra små vill stanna. Vore kul att följas åt i en BF tråd. :)

Jag födde vaginalt och allt gick bra!
  • Körsbärsblomma
    SamsonS skrev 2015-11-03 09:21:04 följande:

Tog ett test nu på morgonen, tycker mig kunna ana ett nästan knappt synbart streck. Åh jag hoppas så! Mår fortfarande illa, men känns i magen lite som att mensen är på ingång :/

Ni som har plussat nu och ni som ha barn sen innan, kände ni mensvärk som att mensen var på gång fast att ni plussade?

Har haft molvärk i 2 veckor, men nu känns det precis dom när mensen ska komma, dock lite små hugg lite då och då vilket jag inte brukar känna i vanliga fall

Första barnet hade jag extremt ont i brösten plus lite illamående innan jag fick+

Nu när jag plussat så hade jag som mensvärk så trodde nästan mensen va på G. Dock hade jag inte börjat fått mina bruna flytningar som jag alltid får innan. Precis såhär hade jag sist jag blev gravid också dock sluta det i missfall i v 11.
    Så jag hoppas denna vill stanna.
    Nu har jag bara lite ömma bröst, mår annars som vanligt:)
  • Körsbärsblomma

Grattis till alla nya plus!

Finns det någon tråd för oss som plussat nu så vi alla kan sluta upp igen allt eftersom plussen rullar in?

• Körsbärsblomma
    Vinja skrev 2015-11-05 14:56:29 följande:
    Intressant det dar med storre brost! Jag har ocksa D-kupa naturligt och eftersom jag aldrig varit gravid tidigare vet jag inte riktigt vad jag har att vanta mig. Finns det nan harinne som redan fatt barn och har lite storre brost som skulle kunna ge lite mer info?
    Jag har stora bröst och jag hade jätteömma bröst med första barnet. Nu när jag är gravid igen så är dom inte alls lika ömma. Känner av det lite men inte alls som med första. :)
  • Körsbärsblomma
    dundernina skrev 2015-11-05 19:07:49 följande:

Tänkte skapa en BF sida för oss som plussat och för er som är på väg till ?.. finns ett sånt intresse eller har någon hittat en liknande sida reda? Vet inte hur man söker på mobilen.. ????

Jag följer gärna med till en BF tråd. Har börjat leta lite efter andra och hittat några som man kan hoppa in på men man kan ju va med i fler:)
Svar på tråden BIM november 2015