• MiaN89

BIM november 2015

Hej!

Idag kom min mens som ett brev på posten som anländer i tid. Bim-1.
    Jag tänker att jag kanske kan få vara med i den här tråden istället.

Jag har bim 24/11 och ÄL 10 nov.

Detta är försök 4 med andra barnet.
    Kan någon lägga in mig i bim listan?

Någon som kan peppa mig inför nästa ÄL?
    Någon mer som har ÄL runt 10nov?

Kram

• MiaN89
    FiaLottaPäronkvist skrev 2015-10-23 22:10:01 följande:

Hoppar in här!

ÄL 27/11 enligt NC. Håller på att gå under av all skit som händer på jobbet på sexlusten är på noll men jag får försöka tänka bort jobbet.

Lycka till allesammans!

Åh när ska du ha ÄL? jag har runt 10 nov och Bim 24nov. Sexlusten är nada efter att jag fick min mens idag. :( misslyckat den här månaden med.
  • MiaN89
    Miniflicka93 skrev 2015-11-03 13:59:19 följande:

Mina ägglossningstest! Vad tror ni? Kan de vara äl i morgon? Första gången jag kör med test så vet inte hur snabb stegringen är.

Det kan vara ÄL redan imorgon eller upp till två-tre dagar om jag tolkar dina test. Jag brukar ta ett ÄL test morgon och ett på em de dagar jag tror att jag snart har ÄL ifall att.. Om mitt test såg ut som dina gör skulle jag börja ha samlag redan nu. Man vet ju aldrig hur snabbt stegringen går. Sedan ha det varje dag tills stegringen vänder igen. Men dagen du har ÄL ska strecken vara minst lika starka. :)
  • MiaN89
    Lottch3n skrev 2015-11-03 13:20:43 följande:

Tog detta nyss efter att ha fått ett supersvagt plus imorse.
    Får nog bli ett digitalt imorgon! Åh kan knappt tro det..!

Åh vad kul med ett plus SkrattandeGravidBaby Grattis!
  • MiaN89
    Miniflicka93 skrev 2015-11-03 14:59:49 följande:
    Jaaa okey! Så när jag väl får lika starkt test är de inom 24 timmar va? Tagit testen på eftermiddag/kväll osv! Hoppas verkligen det går vägen denna månaden nu!
    Ja dom säger att det är inom 24 timmar. Det är det som är svårt att veta. Ända sättet att verkligen veta att ägget har släppt är om man tempar. Vilket inte jag gör. Därför har jag samlag både före, under och efter ÄL dagen. Förra gången missade jag nog samlaget efter ÄL :)
Svar på tråden BIM november 2015