BIM november 2015
Hoppas det blir många plus som kan lysa upp i novembermörkret.
Både jag och sambon fyller år i november så jag tänker att vi kan få ett plus i gemensam födelsedagspresent! Det borde väl vara rimligt att förvänta sig?
Hoppas det blir många plus som kan lysa upp i novembermörkret.
Både jag och sambon fyller år i november så jag tänker att vi kan få ett plus i gemensam födelsedagspresent! Det borde väl vara rimligt att förvänta sig?
Då får jag hoppa in här, mensen kom idag 3 dagar sen :/
Äl runt 25-29 och bim 9 november :) det blir andra försöket för första barnet!
Kul att alla är så taggade och positiva, tycker vi fortsätter så!
Har fått hem lite äl tester nu så ska börja testa framåt torsdag. Har beräknat att äl borde ligga nästa måndag men tänker att jag kan "sysselsätta" mig med tester några dagar innan så känns det inte så långt bort!
Nu blir jag knäpp på detta. Började med ÄL tester denna gången och startade då på dag 10. Då visades ett ganska starkt streck men eftersom jag inte testat innan vet jag inte om det räknas som positivt. Dag 11, 12 och 13 har dock visat tydligt negativt (nästan osynligt streck). Har inte haft så bra koll på min cykel tidigare men förra månaden stämde det på exakt 28 dagar så då förväntade jag mig det nu med.
Vi har legat på dag 11 och 12 så om testet var positivt kanske vi prickade in ÄL ändå?! Fortsätter testa och tänker att det är väl bara att ligga på Nu vet jag däremot inte heller när jag borde ha BIM...
Snurrigt och förvirrat var det här ja...
Missade att ta bort mig från "osäkert BIM" när jag la in mig på rätt datum. Nästa som uppdaterar får gärna fixa det så behöver jag inte fylla tråden med massa listor
Hade ÄL i onsdags så räknar med BIM 4/11. Med andra ord är det bara att vänta nu.
Kom som brun flytning på trosskyddet nyss.....jaja, mensen kommer tidigare än jag räknat med......eller kan det vara nid? Sent med äl+11?
Fick också så igår på äl + 7. Känns tidigt för att vara mens men blir såklart lite deppig när man ser det. Inget i trosan idag så jag håller mina tummar för att det var nid.
Mina flytningar har inte kommit mer på trosskydd, bara lite på papper, ljusbruna, har aldrig haft så förut.
Hur går det för dig? Ellpi?
Kag
Bim imorgon men idag kom mensen. Lite besviken men vår tur kommer väl.