• HCS
    Veli9090 skrev 2015-10-23 12:43:21 följande:

Tråkigt att vi hamnade här från oktober, jag fick min mens för 4 dagar sedan på bim +4! Nu har vi bim med en dags skillnad, jag har den 20/11! Vill du följas åt? Så vi kan peppa varandra när det behövs?

Ja absolut! ..så less nu. Fick mens idag på bim+1. Fick svagt positivt med cb på bim -2. Sen blev det bara svagare igen. Hoppas november blir vår månad istället!
  • HCS

Tack! :)

nepe skrev 2015-10-23 15:21:59 följande:

Välkommen! Tråkigt att se dig i novembertråden dock :(Självklart! Välkommen! :)Välkommen! :)

• HCS
    Veli9090 skrev 2015-10-24 09:50:47 följande:

Nej fy va tråkigt! Nej jag fick inget plus innan mensen kom men har fått för mig att jag är låghormonare.. Hade ändå väldigt höga förhoppningar! Men nu är det nya tag som gäller.. Tycker att de här första dagarna har gått fort i alla fall :) hur känner du? Är det första barnet för dig?

Här blir 7e försöket på fjärde barnet. Har tre pojkar. Fick ett MA I somras I v 15. Så jäkla bittert när man skulle varit i v. 30 nu..

Är ditt första?
  • HCS
    ineedcoffee skrev 2015-11-03 07:54:18 följande:

Testade alldeles nyss. Vet inte hur jag ska tolka det? Spökstreck? Ni kanske kan hjälpa mig?:)

Hoppas bilden kommer med

V¨ågar säga grattis!
  • HCS
    dundernina skrev 2015-11-03 06:23:13 följande:
    Imorse var det inget snack om saken.. jag är gravid och har troligtvis inte någon cancer tumör i huvudet som jag misstänkte pga humörsvängningar. Hoppas nu att lilla fröt vill stanna ????????????
    Grattis!!
  • HCS
    Lottch3n skrev 2015-11-03 13:20:43 följande:

Tog detta nyss efter att ha fått ett supersvagt plus imorse.
    Får nog bli ett digitalt imorgon! Åh kan knappt tro det..!

fint! Grattis!
  • HCS

Ja! Självklart. Han är ju högst delaktig och väntar lika mycket som mig på ett plus. (Dock tycker han nog det skulle räcka med Ett gravtest och inga äl test då jag känner äl. Men han vet om att jag testar)

Lotchi skrev 2015-11-04 06:56:03 följande:

Alltså visst är det lite roligt hur livet ändrar sig naturligt ibland :) Jag trodde aldrig att jag skulle tycka det är helt normalt att varje dag föra dagbok över kroppstemperatur, flytningar, mående och när-var-hur man hade sex :P

Tur jag fortfarande är på den nivån att jag håller det lite för mig själv, för min man skulle nog inte tycka det var lika charmigt ;)

Involverar ni era partners i allt? Har de koll på er ägglossning?

• HCS
    Zeeeeta skrev 2015-11-05 11:39:08 följande:
    Får inte in bilden från mobilen hit?! Hur gör man? :O
    Går att ladda upp via webbläsaren och mobilsajten. Vill också se!
Svar på tråden BIM november 2015