Inlägg från: Anonym (..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..)

BIM november 2015

Vet inte riktigt om jag vågar hoppa in här. MF i sep, och även fast vi timade in det perfekt den här månaden så kom mensen iaf. 
    Har dessutom BIM i slutet på månaden och kan inte, fastän jag vill, glädjas åt andra som får plus..

Äsch, vet inte riktigt vad jag ville med det här. Allt känns bara så fruktansvärt hopplöst och orättvist just nu. 

• Anonym (..)
    Anonym (Hodej) skrev 2015-10-25 19:14:26 följande:
    Vet inte om ni försökt länge eller¨så,men tänker att det e lite drasiskt att tänka att de e hopplöst för ett missfall.. jag har också ett missfall i bagaget, många år sen nu, men får tänka att de e vanligt o säger inget om era chanser framöver. Jag tänker  mkt på det också, jag förstår hur du känner. vi får helt enkelt njuta av sex med partnern fram tills de blir ngt :)
    Barnlängtan har funnits sedan 2006, men då var det inte alls läge. Blev gravid ändå, fast det slutade också i MF. För två år sedan pratade vi om att börja, eller snarare sluta med alla skydd. Båda har en önskan om ett "litet oups" liksom. Men det funkar inte alls, så planerandet och kartläggningen började i våras. 
    Tror att det är lite därför som det känns hopplöst, har ju liksom levt med nästan konstant barnlängtan i snart 10år.
Svar på tråden BIM november 2015