Inlägg från: Mammabertil |Visa alla inlägg
  • Mammabertil

BIM november 2015

Ja hej här istället.

Då går vi in på 7:de försöket.

Bim 13/11

Nu kommer jag ha en Pause tills det närmar sig äl. Lycka till..

• Mammabertil

Nu närmar sig äl, har nog det nu i dagarna som kommer. Försökte få till det i kväll men gubben blev ju spänd eller fick prestations ångest pga han gärna vill ha barn. Men vi försöker i morgon bitti igen:) har börjat få äl flytningar och den där känslan att äl är på g :)

• Mammabertil

Jag har alltid haft en jämn cykel men från senaste missfallet som endå skedde redan i v 5 har cykeln ändrats från att alltid hålla 28 dagar till du bli 30-31 dagar:/

Jag är på dag 15 i cykeln . Hade äl sekret mån,tis,ons. Hade ett hugg i äggstocken i går runt lunch som jag tror var äggen som lossna brukar känna liknade varje månad.

Är det så att jag har äl som vanligt på dag 14 bara att jag fått en längre luteal fas? Kan de ske?

• Mammabertil
    halfmoon skrev 2015-10-30 06:21:32 följande:

Min cykel verkar också ha ändrats. Fick missfall i början av september och då kom mensen efter 36 dagar efter att klumparna kommit ut. Trodde äl skulle komma som vanligt denna månaden men äl kom först på dag 18. Återstår att se när mensen kommer. Förra månaden är jag dock rätt säker på att mensen kom prick 14 dagar efter äl. Så för min del har inte lutealfasen ändrats nåt men cykeln i sig har. När hade du ditt missfall?

Okie, mm knepigt. Mitt senaste MF hade jag i augusti.
  • Mammabertil

Herregud ligger o gråter i sängen när jag läste hur en spermie bestämmer om de blir en flicka eller en pojke. Jag måste verkligen ha en sådan längtan. Blir ivrig och får en lustig känsla i kroppen när jag läser sådant. Jag vill NU!!

Att få ett barn att bli till är ett svårt uppdrag och man kan inte göra något åt det, så frustrerande.

• Mammabertil

Grattis alla ny plussande:)

Själv vet man inte när man har Bim men är antingen på Bim- 9,10 eller 11 men de märker man ju.

• Mammabertil
    Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 15:45:49 följande:

VIKTIGT!!!

Fick ju mens häromdagen, vilket höll i två dagar. Idag var den slut och jag fick för mig att göra ett gravtest med test från testlagret. Vilka LOT-nummer var det som var falska?? För jag tycker mig se två streck?! Måste fått tag i de där dumma testen som det pratades om i oktober-tråden. Mitt LOT-nummer på testet är 2015-08-10.

LOT 150623 är de som gav mig falska plus.
  • Mammabertil

Jag testa med ett annat märke som visade blankt. Därav visste jag att de var fejk plus.

Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 17:25:12 följande:

Tack snälla för svar!

Okej, alltså inte samma LOT som mig, men mitt LOT kanske också visar falskt. Usch, att man ska behöva vara med om att få ett falskt plus. Testade du med andra test därefter eller hur gick du tillväga? 

Jag sitter ju såklart och googlar runt på det här nu, och är rädd att det ska vara ett väldigt väldigt tidigt missfall då jag har kort lutealfas också. Min mens skulle egentligen komma imorgon, men den var försenad förra månaden så den är ju inte regelbunden någonstans. 

Just nu känns det bara dumt att jag överhuvudtaget testade mig då jag var inställd på att det inte skulle ha tagit sig denna gången, och så får man hopp.. osv .. osv..

• Mammabertil
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-05 18:49:57 följande:

Du skrev inte LOT nr utan utg datum, tror du kollat fel, kolla en gång till. Hoppas du får någon klarhet! :)

Testlagret hat ju lotnr när de ör gjorda dvs så är hennes LOT rätt skrivet. Utgångsdatumet brukat vara något/ några år framåt.
  • Mammabertil

Bim - 7 eller 5 idag och har sen igår börjat testa med gravtester Gahh.. Negativa såklart inte konstigt då jag antagligen är på -7 och har som tidigast plussat på -5

Men i morgon bitti testar jag igen haha.. 05:05 är det dax innan jag åker till jobbet.. :)

• Mammabertil

Hög Temp 37.5

Kissar ofta

Hugg i livmodern

Ömma bröst

Humöret är uselt

Känslan att jag är

Hoppas verkligen i morgonbitti när jag tar ett test att mina känslor är rätt. För idag fick jag känslan jag är gravid men neg på Stickan men hoppas o tror att plusset kommer i morgon:)

• Mammabertil

Snart är Bim -4 slut och negativa tester:( känns kört. Eftersom jag ör en hög hormonare:( blir nog ett 9:e försök för oss:(

Skitjobbigt är att om 4 veckor skulle vår bebis kommit om jag inte fått missfall. Det missfallet var det jobbigaste missfallet jag haft psykiskt , och att snart man är där och inte ännu väntar bebis är sjukt jobbigt.

Men som sagt det tog 21 försök med ettan så vänta har man ju gjort förut.

• Mammabertil

Jag ser det svaga strecket :) vilken dag är du på?

Eemmmmaa86 skrev 2015-11-09 19:13:30 följande:

Asså, jag tror jag svimmar! Men vågar inte tro på det riktigt än, men kan jag vara gravid!? Tog test igår och imorse som inte visade nått! Helt blankt! Men tog ett nu bara för att jag hade på känn och visst skymtar det ett till sträck! Syns kanske dåligt på bild och supersvagt, men lägger ut ändå! Jag blir alldeles skakis! Ska de bli tionde gången gillt, jag hoppas!

• Mammabertil
    Eemmmmaa86 skrev 2015-11-09 21:57:07 följande:

Roligt att du också ser nått. :)Äl + 10 och bim-3

Okie:) jag är på äl +9 och hade blankt idag, hoppas jag får oxå en överraskning i morgon:)

Grattis till dig!
  • Mammabertil
    Eemmmmaa86 skrev 2015-11-09 22:14:32 följande:

Tack! Hoppas ni får ett plus med... :) Känner du av något symtom?

Jag har gjort det, men som alla månader så försvinner dem och man får negativt. Var negativt nu oxå så jag ger upp:( har man alltid plussat på Bim-4 så känns det kört nu.
  • Mammabertil

Nää blev besegrad av kroppen denna månad med, feta negativa tester på Bim -2 det är kört denna gång. Syns vi i december ni som inte plussar. Hej svejs..

• Mammabertil

Du har nog bf den 22 aug:) jag hade Bim i fredags och är beräknad 18 aug:) grattis:)

juni2009 skrev 2015-12-03 19:26:47 följande:

Tack :) undrar dock när jag har bf. Men nångång i mitten på augusti tror jag

Svar på tråden BIM november 2015