Inlägg från: ineedcoffee |Visa alla inlägg
  • ineedcoffee

BIM november 2015

Får man hoppa in här?

Slutade med ppiller i början på aug, om jag har räknat rätt har jag bim den 3/11

Vet dock inte om det kommer ta sig den här månaden, är första försöket..

Vet inte om jag inbillar mig en massa symptom men har såå ömma bröst! Och känns som lite svullna på något vis.. Men det kan ju vara kommande mensen som spökar?

Yrslig och en känsla av "trött i benen"

Ja, man får se hur detta slutar

• ineedcoffee
    strumpan123 skrev 2015-10-26 08:42:49 följande:

Ooomg äl+6 och Jag fick svagt positivt imorse!!!! Rosa var det och inte grått som alltid på spök!! Mannen såg också och det är ett fint tecken :))

Går det inte att lägga upp bild från ipad eller iPhone?

Men gud så roligt! (vågar man säga grattis? ) Känner du av några symptom?
  • ineedcoffee
    strumpan123 skrev 2015-10-26 09:36:30 följande:

så syns det inte ens på bilden :/ Men det var rosa, har analyserat så många test att det inte gick att ta miste om detta men hjärnan spelar en ett spratt när man man inte får det på bild :P

Ser också en skymt av ett streck!! ????????
  • ineedcoffee

Gjorde en tumme upp som blev en massa frågetecken. Förstår mig inte på den här appen alltså

• ineedcoffee

Blaah, idag är bebislängtan större än någonsin.
    6 dagar kvar till BIM.
    Hur f*n ska man orka vänta?
    Fast har en stark känsla att mensen kommer dyka upp..
    Om jag räknat rätt, hade jag äl runt den 20-21/10, men vi myste på 17 och 18e. Sen hade jag sån otur att jag skulle på cellprov/vävnadsprov den 21/10 maximal otur..

Har haft väldigt svårt att sova senaste dagarna, många tankar i huvudet kanske?

• ineedcoffee
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

Supergrattis!! Gud vad roligt
  • ineedcoffee
    tesselessan skrev 2015-11-02 07:42:28 följande:

fick ett svagt plusstreck på grav-stickan imorse. Är i chocktillstånd. Mådde dåligt igår och trodde att det var maginfluensa men hoppades ändå på plus.
    Ska ta ett cg-digital imorogn men är troligtvis i vecka 1-2.
    kunde inte låta bli att berätta för min man det första jag gjorde. Fattar inte att det gick så snabbt att bli gravid. Var beredd på att det skulle vara svårt att få pluset men det gick utan att mensen ens kommit igång efter graviditeten.

Stort grattis!! :) :)

Själv tänkte jag testa imorgon (har bim då) eller på onsdag. I helgen var jag med om världens känslokarusell.. Grät och skällde ut min sambo för ingenting..(sop-påsen var full och han hade glömt ett glas på bordet?!) Stackars sambo alltså..:/ har aldrig vart med om att jag blivit så innan mens så man får se vad det är som spökar:)
  • ineedcoffee

Testade alldeles nyss. Vet inte hur jag ska tolka det? Spökstreck? Ni kanske kan hjälpa mig?:)

Hoppas bilden kommer med

• ineedcoffee
    lillverra skrev 2015-11-03 07:58:18 följande:

Jag tycka se mig ett svagt plus ????

Ja jag med! Men samtidigt är man ju rädd att man inbillar sig haha! Åh herregud.
  • ineedcoffee
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-03 08:29:10 följande:

Det är inte inbillning! Är ju ett tydligt streck! :)

Kan inte riktigt smälta det :) kändes INTE som det var våran tur den här gången!
  • ineedcoffee
    mkess skrev 2015-11-03 08:34:21 följande:

Inge mer kaffe för dig tror jag nog bestämt!

Haha nä! Jag älskar kaffe! Men senaste veckan kan jag erkänna att jag inte alls har varit sugen:p så från 4-5 koppar om dan (ibland fler) ner till endast "morgonkoppen" är starkt gjort. Men suget har helt försvunnit på dagen:)

Hur pass dåligt är koffein egentligen? minns inte hur jag gjorde när jag väntade dom två busarna jag redan har här hemma haha
  • ineedcoffee
    SamsonS skrev 2015-11-03 09:21:04 följande:

Tog ett test nu på morgonen, tycker mig kunna ana ett nästan knappt synbart streck. Åh jag hoppas så! Mår fortfarande illa, men känns i magen lite som att mensen är på ingång :/

Ni som har plussat nu och ni som ha barn sen innan, kände ni mensvärk som att mensen var på gång fast att ni plussade?

Har haft molvärk i 2 veckor, men nu känns det precis dom när mensen ska komma, dock lite små hugg lite då och då vilket jag inte brukar känna i vanliga fall

Jag har 2 barn sen innan, min mage har känts rejält svullen, har kunna anat att de har "sticks" som mot äggstockarna, men ingen molvärk eller så.

Håller tummarna för att det är ett + för er!!
  • ineedcoffee
    Lottch3n skrev 2015-11-03 13:20:43 följande:

Tog detta nyss efter att ha fått ett supersvagt plus imorse.

Får nog bli ett digitalt imorgon! Åh kan knappt tro det..!

Grattis :D
  • ineedcoffee

Imorse blev allt genast mycket verkligare!

Tog båda imorse, mycket tydligare än på stickan från igår imorse:) pirrigt!!

Å grattis alla er andra som plussat :D

Svar på tråden BIM november 2015