BIM november 2015
Hej! Första försöket för oss och första barnet :) har äl 6 november och bim 20 november :)
Slutade med p-piller för tre månader sedan och haft regelbunden mens sen dess! Håller tummarna för alla här i tråden :)
Hej! Första försöket för oss och första barnet :) har äl 6 november och bim 20 november :)
Slutade med p-piller för tre månader sedan och haft regelbunden mens sen dess! Håller tummarna för alla här i tråden :)
Hej :) jag har en fråga.. Har äl tester från graviditets kollen. Hur funkar dom exakt? Ibland får jag bara ett streck och ibland kommer det ett starkt streck och ett svagt streck? Vad menas med det? Vet ju att strecken skall vara lika starka eller de vänstra starkare om jag har äl.. Funderar bara på vad de svaga strecket betyder? Någon som vet? :)
Någon som jämnt när dem blivit gravida? Jag vet ej om det är min ägglossning eller vad det kan vara, brukar känna av ägglossningen lite grann och brukar ha en fruktansvärd mensvärk.. Känns som jag har en "känslig" livmoder.. Vi har nu myst sex dagar i rad och nu de senaste tre dagarna har jag haft värk i tjejmagen, trodde första dagen att det var ägglossning. Men igår kände jag ett väldigt stramande och värk vänster sida av magen, det var väldigt påtagligt igår kväll.. Känner det även idag.. Känner mig även lite öm i vänster ljumske och magen är väldigt uppblåst.. Har även haft utslag på äl testet nu tre dagar i rad.. Enligt appen skall jag ha ägglossning idag, men den har inte stämt exakt på dagen innan så jag tänker att jag kan ju haft ägglossning redan..? Hmm, känns som något händer i kroppen iaf :) återstår att se! Bim är 20/11 iallafall :) lång väntan! Får gratta alla som fått plus!