Inlägg från: Caligirl90 |Visa alla inlägg
  • Caligirl90

BIM november 2015

Hänger på här :) BIM 1-2 november, har lite små känningar som molvärk, lite spända bröst och väldigt bubblig i magen, men oklart om det är PMS eller gravidtecken...

• Caligirl90
    Emmi0306 skrev 2015-10-26 15:57:57 följande:
    Välkommen till 2a nov klubben! :-P jag håller tummarna för dig
    Tack detsamma :D
  • Caligirl90
    Ejoma skrev 2015-10-26 15:50:10 följande:
    lite samma här, man undrar ju är tecknen pga pms lr graviditet?. Man hoppas ju såklart på det sistnämnda men kroppen är som den är och det kan lika gärna va pms. Men hoppas hoppas gör man :D
    Ja så himla svårt... Känns mer och mer för varje timme, ryggen, ljumskarna, osv osv :P Hur mycket kan huvudet ställa med undrar man ju? :I
  • Caligirl90

Godmorgon på er! Dagens symptom äl+8: molande värk i tjejmagen och ländryggen, stramar i ljumskarna, urinet doftade skumt i morse, extremt tydliga drömmar, brösten känns lite spända och då och då "krampar det till" i dem i korta stunder. känsla av att mensen ska komma när som helst men det ska den ju inte :D (detta är symptom som jag inte brukar ha innan mens alltså)

• Caligirl90
    sof t skrev 2015-10-27 11:12:58 följande:
    {#emotions_dlg.flower}BIM-LISTA!{#emotions_dlg.flower}
    1/11
    Ejoma, 2:a försöket, 2:a barnet
    Polkagrisen85, 2.a barnet
    sowe81, 2:a försöket efter ma (4st totalt), 2:a barnet
    Anonym (längtar), 1:a försöket efter ma, 1:a barnet
    Agge83
    Smultrontjejen
    Körsbärsblomma, 1:a försöket efter mf, 2.a barnet
    Norrlänning86, 2:a försöket efter mf och ett utomkvedshavandeskap
    Caligirl90
    sof t, 2:a försöket, 2:a barnet

2/11
    Cfmilla, 1:a försöket
    Emmi0306
    Anonym (2an), 2.a försöket, 2:a barnet

3/11
    strumpan123, 1:a försöket, 2:a barnet (ev +)
    Anonym (Anka77)
    ineedcoffee, 1:a försöket

4/11
    MrsWinter, 4:e försöket, 1.a barnet
    SamsonS, 3:e försöket, 2:a barnet
    Lottch3n, 2:a försöket, 1:a barnet
    ettena23, 2:a försöket
    Ellpi, 2:a försöket, 1:a barnet
    5/11
    8airam8 
    nepe, 2.a försöket, 1:a barnet 
    halo83
    Britt91, 1:a försöket efter ma
    Zeeeeta, 1.a försöket
    6/11 
    juni2009, 2:a barnet
    Kzon, 1.a barnet, 8:e försöket
    linlej84, 3.e barnet
    7/11
    Lillis26
    Längtanefterstorken, 2:a försöket, 1:a barnet
    ausaaf, 3:e försöket, 1:a barnet
    pannkakan87, 1.a försöket efter mf

8/11
    Kolan91
    Novixi, 5:e försöket, 3:e barnet
    Enlitentill, 6:e försöket, 3:e barnet
    Msan86, 1:a barnet
    9/11 
    201405, 2.a försöket, 1:a barnet
    happylife, 1.a försöket efter mf
    10/11
    livias
    Jessima, 1:a försöket

11/11
    Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet
    frofro, 1.a försöket efter mf
    Kstadtjej87, 2:a försöket, 1:a barnet
    Jempan85, 3:e försöket, 2:a barnet
    Ang82, 8:e försöket, 1:a barnet

12/11
    Eemmmmaa86, 10:e försöket efter mf, 3:e barnet
    Anonym (Julibebis), 7:e försöket, 2:a barnet

13/11
    Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet
    Mammabertil, 7:e försöket
    Min tur, 2:a försöket, 1:a barnet

14/11
    bamboobaby, 2:a försöket, 3.e barnet
    C ecilia
    sebbejonte

15/11
    Malin 845
    mammaA93, 7:e försöket, 3:e barnet
    Fsake, 7:e försöket, 3:e barnet

16/11
    mariatheresia, 4:e barnet, 3:e försöket

18/11
    illaoliven

19/11
    Norrskenet1, 5:e försöket
    Miniflicka93, 1:a barnet
    HCS, 7:e försöket, 4:e barnet
    Maräng86, 4.e försöket, 1:a barnet

20/11
    Doris87, 5:e försöket, 1:a barnet
    eg90, 2:a försöket, 1:a barnet
    Veli9090, 2:a försöket, 1:a barnet
    Wishfulthinking, 11:e försöket, 1:a barnet
    strongisthenewme, 2:a försöket, 1:a barnet
    SophiaP, 3.e försöket

22/11
    Hansson88, 1:a försöket efter mf
    Esirnus, 2:a barnet

23/11
    anynumos, 3:e försöket efter ma 

24/11
    MiaN89, 4:e försöket, 2:a barnet

30/11
    Vinja

OSÄKERT BIM
    isabelle1987, 1:a försöket, 3.e barnet
    MaryCherry, 1:a försöket, 2:a barnet
    Stormborne (ev 8-11 nov), 2:a försöket, 2:a barnet
    mkess (ev 11-15 nov), 1:a försöket, 2:a barnet
    FiaLottaPäronkvist
    halfmoon, 1:a försöket efter mf (3:e totalt), 1:a barnet
    Symetrical
    Anonym (Hodej)
    Anonym (..)
    Ev1l
    2/11 på mig :)
  • Caligirl90
    sof t skrev 2015-10-27 11:34:32 följande:

Jag flyttade ner dig ett snäpp caligirl ;) har du barn sen innan eller blir detta första? :)

Sweet :D Det blir första! Men vill inte säga att det är första försöket, då vi inte riktigt försöker än utan mer "händer det så händer det" Nu råkade det visst "hända" på ägglossningsdagen, oops :P Blir det inget denna gång så kör vi igång på riktigt efter årsskiftet :)
  • Caligirl90
    sof t skrev 2015-10-27 21:19:10 följande:
    okej spännande! :) hehe oooops hoppas det tagit sig nu då! ;) har du några tecken än? :) 
    Ja de blir spännande ;) ja massa tycker jag, molande värk, spänningar i brösten, upplåst, trött, irriterad, urin som doftar skumt.. Osv :P dock svårt att veta om de är tidigt pms eller faktiska gravsymptom. Brukar dock inte normalt känna någonting innan mens så det bådar väl gott! :)
  • Caligirl90
    sof t skrev 2015-10-28 11:58:12 följande:
    oj det låter ju som om vi har liknande symptom! jag har molvärk, trött o irriterad. svullen mage som en ballong på kvällen, känns som att jag behöver gör nr2 hela tiden o är gasig fast jag inte är det alls, :s lätt illamående sen igår kväll som kommer o går. hoppas vi får plus båda två! när ska du testa? :) jag brukar inte heller känna något innan mens. den är där när jag vaknar på morgonen bara o så kommer mensvärken smygandes under dagen! men jag vet också att jag kan inbilla mig när jag vill så mkt, så var det med dottern iaf, hade alla möjliga tecken o samma även månaden hon blev till. ingen skillnad ;)
    JA verkligen! Samma här med nummer 2. haha, så jobbigt. Idag har jag dessutom kissat mer och har fått ganska mycket flytningar som jag märkt när jag gått på toa som jag inte haft innan :I  Idag började jag även känna mig mer ur balans och lite illamående. äl + 9 idag. Jag brukar känna mig precis som dig vid mens, märker knappt innan och sen får jag lite ont under dagen. Tänkte försöka hålla mig och testa lördag morgon, äl +12 bim -1. Men eventuellt tidigare ;) Dudå?
  • Caligirl90
    sof t skrev 2015-10-29 00:25:28 följande:
    haha det är så kul att vi har samma symptom! :D jag har också fått lite mer flytningar idag, men inte sådär vita o kladdiga som dom brukar vara utan genomskinliga o hala. hehe över analyserar känner jag. illamåendet har kommit i vågor svagt ikväll. åt thai-mat idag med syrran på vårt ställe o vi tar alltid samma rätt (äter där ganska ofta ändå) o det smakade konstigt! nåt med oljan typ bränt-aktig eftersmak, svårt att sätta fingret på, men eftersmaken var tydligt annorlunda! åh jag vågar inte testa innan sön om jag inte får någon extrem uppenbarelse eller blir okontrollbar! ;) förra mån började jag testa tidigt bim-6/5 fick då svaga rosa streck som blev svagare o sen kom mensen (eller mf) nån dag senare än beräknat. kändes tråkigare än att bara få mensen så vill försöka undvika det :( 
    Fick vattnigare vita flytningar jag, hehe. men var på förmiddagen. Men gud va sjukt! Exakt samma sak hände ju mig med, svaga streck och symptom förra månaden bim minus-7 till och med, sen svagare och svagare temp plus att tempen droppade så då förstod jag, upplevde alltså en kemisk graviditet då (tidigt mf) så vet ju ändå lite hur symptomen ska kännas nu ändå samt att man inte bör så plus så tidigt som jag gjorde förra månaden... Idag vaknade jag av mig själv en timme tidigare än jag ska och har en nervös pirrande känsla i kroppen, brösten känns mer idag också. Det kan liksom inte vara inbillning allt jag upplever :I
  • Caligirl90
    sof t skrev 2015-10-29 09:56:48 följande:
    men oj vad sjukt! jag kommer inte ihåg hur jag kände mig faktiskt, jag var nog så upptagen med o analysera om strecken blev starkare så jag missade helt hur min kropp uppträdde! jag mådde inte illa iaf, som jag gör nu till o från, för det hade jag lagt på minnet! aha du tempar? jag har så oregelbunden sömn så jag vet inte om det hade funkat på mig? har vart sugen på att testa, är det svårt? nej jag tror inte du inbillar jag tror du kommer få ett plus i helgen! :D
    Det är väldigt skönt att tempa för man får väldigt koll på sin kropp! Men de gäller att man inte låter det stiga en åt huvudet bara ;) de känns som att de inte är något för min del längre, mest för att jag typ inte kan se mig själv som gravid?! Haha jättekonstigt kanske, känner väl en del symptom fortfarande och så men vi får väl se på måndag hur det blir :) känner mig okej med både och ändå. Hur går det för dig?
  • Caligirl90
    strumpan123 skrev 2015-11-01 00:05:20 följande:

mina test blev svagare för varje dag och idag helt blankt :/ 

Så jäkla konstigt men ingen tvekan om att det måste varit nåt då och inte fel på testen när det blev så.
    Har ju inte ens bim förrän mån-tis.

Någon som har erfarenhet av sånt här? innan bim?

Ja de hände mig förra månaden och känns som samma sak händer nu :( kemisk graviditet, väldigt vanligt tydligen...
  • Caligirl90

En liten uppdatering från min sida, fick jättesvaga plus tre dagar i rad och massa symptom, igår på äl-12 fick jag en pytteblödning som inte krävde något skydd så fick ändå lite hopp, men idag verkar mensen vara här och tempen är lägre idag också tyvärr :/ Nya tag!

• Caligirl90
    Ev1l skrev 2015-11-05 21:44:38 följande:

Varför ska tiden gå så sakt?!? Så nyfiken, ge mig den 16/11 fort ????

Förresten vad jobbar ni med?

Jag jobbar som regissör på ett produktionsbolag :)
  • Caligirl90
    HCS skrev 2015-11-17 09:04:28 följande:

Dagens vad tror ni? Äl+9

Ser mer jänmrosa ut än igår men jag vet inte..?

Ser ingenting tyvärr :(
  • Caligirl90
    Babydreamer skrev 2015-11-24 22:30:52 följande:

Snälla, kan någon hjälpa mig att tolka mitt ägglossningstest??? Har tagit massor med ägglossningstest men har aldrig fått ett sånt här resultat tidigare. Ska jag tolka det som positivt utslag eller ogiltigt?? Teststrecket är ju starkare än kontroll strecket men båda är ju ganska svaga.

Så länge teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket så är det positivt :) Äl under dagen eller imorgon!
Svar på tråden BIM november 2015