BIM november 2015
Hänger på här :) BIM 1-2 november, har lite små känningar som molvärk, lite spända bröst och väldigt bubblig i magen, men oklart om det är PMS eller gravidtecken...
Hänger på här :) BIM 1-2 november, har lite små känningar som molvärk, lite spända bröst och väldigt bubblig i magen, men oklart om det är PMS eller gravidtecken...
Godmorgon på er! Dagens symptom äl+8: molande värk i tjejmagen och ländryggen, stramar i ljumskarna, urinet doftade skumt i morse, extremt tydliga drömmar, brösten känns lite spända och då och då "krampar det till" i dem i korta stunder. känsla av att mensen ska komma när som helst men det ska den ju inte :D (detta är symptom som jag inte brukar ha innan mens alltså)
Jag flyttade ner dig ett snäpp caligirl ;) har du barn sen innan eller blir detta första? :)
mina test blev svagare för varje dag och idag helt blankt :/
Så jäkla konstigt men ingen tvekan om att det måste varit nåt då och inte fel på testen när det blev så.
Har ju inte ens bim förrän mån-tis.
Någon som har erfarenhet av sånt här? innan bim?
En liten uppdatering från min sida, fick jättesvaga plus tre dagar i rad och massa symptom, igår på äl-12 fick jag en pytteblödning som inte krävde något skydd så fick ändå lite hopp, men idag verkar mensen vara här och tempen är lägre idag också tyvärr :/ Nya tag!
Varför ska tiden gå så sakt?!? Så nyfiken, ge mig den 16/11 fort ????
Förresten vad jobbar ni med?
Ny Bim för min del, 30/11 :)
Dagens vad tror ni? Äl+9
Ser mer jänmrosa ut än igår men jag vet inte..?
Snälla, kan någon hjälpa mig att tolka mitt ägglossningstest??? Har tagit massor med ägglossningstest men har aldrig fått ett sånt här resultat tidigare. Ska jag tolka det som positivt utslag eller ogiltigt?? Teststrecket är ju starkare än kontroll strecket men båda är ju ganska svaga.