BIM november 2015
Hej, jag hoppar gärna in här med. Hade min första mens i början av sep.
Bim+ 17 (ca) så får jag mens.
Väldigt oregelbundet efter ammningsavslut!
Beräknad bim ca 14 nov.
Hej, jag hoppar gärna in här med. Hade min första mens i början av sep.
Bim+ 17 (ca) så får jag mens.
Väldigt oregelbundet efter ammningsavslut!
Beräknad bim ca 14 nov.
Funderar lite på äl tester, är det någon mer som inte använder dom? Jag velar om det är dags att prova det men samtidigt känns det lite som ett stress moment.
Jag är också testoman men denna gång tänker jag hålla mig till bim. Blir bara så besviken av negativa test..
Då är du ju bra på att hålla dig iaf! Förra gången plussade jag på bim-4 så kanske blir svårt att låta bli nu också, haha!
En fraga till er alla, har era man gjort nagra andringar i livsstil for a maximera fertiliteten?
Jag menar, jag slutade roka precis innan jag tog ut spiralen, jag dricker max en kopp kaffe om dagen, och pa helgerna ingen alls, jag ater nyttigare och jag tranar for att halla kroppen i gang (men i lagom mangd saklart) och jag dricker knappt alkohol.
Min pojkvan vill jattegarna ha barn (det var hans ide) men det verkar lite som om han inte forstar att han ocksa borde forsoka leva lite halsosammare for att maximera hans fertilitet.
Sa vad gor era man (om ni nu forsoker bli gravida den vagen s a s) for att hjalpa till fran deras hall?
Määäääääh!
Fick en glad gubbe precis nu på äl testet! Men ingen i morse.. ?!? kan de verkligen stämma? Blev så jädrans glad!
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Grattis till alla nya plus! Hoppas att fler rullar in under manaden! Blir sa glad for er alla
Jag ar ju inte haft AL an denna manad sa nu ar det bara trakig vantan som galler. Vantan mellan AL och BIM kanns pa nat satt battre an vantan mellan mens och AL.
Enligt min app ska jag ha AL den 15e November, men eftersom min mens var sa oregelbunden sist har jag bestamt mig for att borja anvanda mina AL stickor fran idag tills jag far positivt svar. Mensen tog slut i onsdags sa ar ju inte helt orimiligt att man kan fa en tidig AL. Imorse var testet blankt, men jag har nu ett stort lager av AL tester sa de racker i over en manad, haha!
Så härligt med alla + grattis! Underbart :)
Jag har en tjej på 1 år, så känns som att tiden mellan ägglossning och bim (15 nov) kommer att gå extra fort nu!
Tror verkligen på denna månad! :)
Hallå,
Hade bim i tisdags, har fortfarande inte fått min mens och den känns inte alls på väg. Får inte heller ett plus på gravstickan. Någon som är med om detta med?
Har annars rätt många symtomer av att jag skulle kunna vara gravid:)
Halleluja! Fick plus idag på bim-4! Så glad att min lilla skrutt ska bli storasyster!
Ja, precis! Hade ju ingen äl ens förra månaden så blev så glad nu att det tog sig! Plussade med första 3 dagar innan och nu 4 dagar innan mens. Kan aldrig hålla mig, haha. Hoppas det blir för er också nu då, inte långt kvar att vänta nu! Kikar in här och ser hur det går för dig! Kram
Hej på er!
Tog en liten paus från fl då alla försök har varit rätt påfrestande och frustrerande när det inte tagit sig.
Nu är jag på bim +1 och tog detta igår på bim. Är lite osäker om det är spök eller faktiskt på riktigt? Borde det inte vara starkare på bim?
Wow vilken härlig liten packning du packat med dig på resan :) Grattis igen!
Wow vilken härlig liten packning du packat med dig på resan :) Grattis igen!
Verkar vara mens på G är :(
Verkar vara mens på G är :(
Inte hänt något mer än lite rosa på papperet i morse, om det vore mens tycker jag det borde komma igång?? Har bim på söndag. Ingen mensvärk. Man kan ju tydligen blöda vid bim och ändå vara gravid!
Vad hoppas ändå...