Saoirse skrev 2015-10-30 11:21:12 följande:
Kastar mig in här efter några minuters orientering på sajten. Jag är just nu på BIM +2 men har varken plussat eller fått mens (testade igår med CB tidiga/digitala. Slutade med p-piller i slutet av september, fick mens 30/9 och är inställd på att det kanske tar ett tag innan ÄL kommer igång som den ska. Har dock testat med ÄL-stickor som gett svagt utslag fram till i tisdags, då de slutade ge utslag alls.
Det är lite lurigt eftersom jag inte har koll alls på min cykel. Försöker tänka att denna månad är till för att lära känna min kropp utan piller så att jag kan ha bättre koll framåt. En liten del av mig hoppas dock att jag testade för tidigt igår, även om jag vet att det skulle innebära att jag har en väldigt lång cykel. (I know, det är mycket troligare att jag bara inte riktigt vet när jag egentligen ska ha mens.) En annan del av mig vill ha mens nu med detsamma så att jag kan börja planera bättre denna gång ????.
Vi planerar för barn nr 1, jag är 29 år och bor i Mälardalen.
Jag förstår precis hur du känner. Slutade också med p-piller i september men har inte fått mens sedan dess så jag går bara och hoppas att den ska komma så jag kan börja planera nästa. Har ingen aning när jag ska ha ägglossning.
trott mig känna grav-symtom men testat två gånger och negativt på båda. Vill inte börja att ta ÄL-stickor för det kommer ge min man prestationskrav. Får satsa på att ligga varannan dag istället i ett par månader...... ;)