BIM november 2015
Hoppar in här jag med... ÄL nu någongång, inte helt säker. Första barnet efter missfall i april. Ätit pergotime denna gång för första gången... Hoppas det går vägen nu! Bim kring den 8/11
Hoppar in här jag med... ÄL nu någongång, inte helt säker. Första barnet efter missfall i april. Ätit pergotime denna gång för första gången... Hoppas det går vägen nu! Bim kring den 8/11
Efter flera försök efter missfall har jag ätit pergotime. Idag äl +5... Tycker denna väntan mellan äl och bim är så jobbig, man vill bara dagarna ska gå så man vet. Har vart skendräktig i 6 månader nu och mängden gravtest som man förbrukat kostar ju som en semesterresa snart;) . Hur försöker ni tänka för att inte bli tokiga ;) ?? Hoppas på många plus i gruppen denna månad
Fler som tempar här och har erfarenhet?? Har högre temp än vanligt... Kan det vara ett tecken trots att det är tidigt? Påverkar Pergo temperaturen så det kan va det?
Vilken dag i cykeln är du?
Du har en bastemperatur, viktigt att ta den ungefär samma tid varje morgon innan du kliver upp. Börja när man får mens. Sen efter äl stiger temperaturen och håller sig ca 0.3 högre än bas( kan vara mer också) sen om man får mens så sjunker tempen igen. Annars håller den sig hög. Ja detta var en snabbversion av hur man tempar ;)
Jag hade bara CB med veckoindikator hemma så det fick bli ett sånt. Tyvärr var det negativt :( Visserligen 2-3 dagar kvar till BIM så jag hoppas det var därför. Men baserat på allt annat är det nog bara att vänta in tant röd. Jättemycket lägre temp i morse och allt jag känt senaste typ 5 dagarna är som bortblåst. Får väl se vad som händer i helgen helt enkelt...
Bim på söndag men fick en liten blödning idag. Var hos gyn för precis två veckor sedan och då hade ägget inte släppt så det känns lite tidigt eller så har lutealfasen blivit kortare. Första kuren med Pergo denna gång. Känns som det är rätt kört här denna gången
Spottings imorse igen och känslan är att tant röd är på ingång. Hoppet är borta denna gången så jag laddar om till december! Lycka till alla och grattis till er som plussat!!!