• Ludde123

BIM november 2015

Hej! Ny här, har Bim på lördag/söndag......testade idag då nyfikenheten tog över, dock ej med morgonurin, det blev neg.

Har illamående som kommer o går, mensvärk, och ömmande bröst. Brukar ej ha dessa tydliga symptom vid pms....så kanske kan det vara någon som har börjat att växa......

Vi har tre barn, 6,11 och 13, så det var några år sedan sist????

• Ludde123

Kom som brun flytning på trosskyddet nyss.....jaja, mensen kommer tidigare än jag räknat med......eller kan det vara nid? Sent med äl+11?

• Ludde123

Fick också så igår på äl + 7. Känns tidigt för att vara mens men blir såklart lite deppig när man ser det. Inget i trosan idag så jag håller mina tummar för att det var nid.

Mina flytningar har inte kommit mer på trosskydd, bara lite på papper, ljusbruna, har aldrig haft så förut.

Hur går det för dig? Ellpi?

• Ludde123
    Ellpi skrev 2015-10-30 11:18:07 följande:

Mera flytningar idag, fortfarande bruna. Lite ömma bröst men ingen mensvärk. Är på äl +9 så ska fortfarande vara 5 dagar kvar till mens egentligen. Känns lite hopplöst faktisk, vågar inte riktigt tro att det är en nidblödning.

Äl +12 idag ljusbrunt på pappret molande och lite ömma bröst......får se vart detta slutar????
  • Ludde123

Kag

Ellpi skrev 2015-10-31 00:15:43 följande:

Blir knäpp på detta... Lite rött blod förut, inga klumpar, sen tillbaka till brunt igen. Ont i vänstra delen av magen och fortfarande ömma bröst.

Har du vågat dig på att testa än?

Jag testade senast i torsdags....negativt. Har inte testat mer. Igår lite ljusbrunt på pappret, idag inget alls, molande i tjejmagen o svanken.
  • Ludde123
    Ellpi skrev 2015-11-01 07:55:28 följande:

Inget mer på pappret här heller, brösten ömmar mer och mer. Tog ett extra känsligt test på bim -3 men det var negativt.

Var så avslappnad och lugn innan de dumma bruna flytningarna, nu vill jag ju bara veta!

Tog ett test imorse, så neg som det bara kan bli????
  • Ludde123

Sitter här med två streck på en sticka.......va?????? Galet, jag var stensäker på att tant röd är på intågande ... Igår var det inte ens i närheten av streck, men nu är det tydligt, hoppas pyret vill stanna.

• Ludde123

Kommer att ta ett till test imorgon bitti.....känns skumt att det kan skilja så från en dag till annan.........:)

• Ludde123

Igår tog jag två tester med testlagrets stickor, vilka båda visade starkt plus. Imorse tog jag med morgonurin i en testkasett från testlagret, det kom endast ett väldigt svagt andra streck, tog då en till sticka från lagret och den visade två starka streck.....någon med erfarenhet av testlagrets produkter?
    Vad jag har läst så brukar det vara tvärt om att kasetterna visar svaga plus, medan de andra stickorna då är blanka, men här är det tvärt om......

• Ludde123

Det står på testlagrets sida att kassetterna har högre känslighet......såhär blev testerna imorse.

• Ludde123

Dubbelkollar idag med ett test från Lloydd Apotek, Bim +3......två streck är positivt. Jag andas ut och är lycklig!!

• Ludde123

Fem dagar efter äl, molvärk, spända bröst och illamående på kvällarna. Trodde först att det endast hade med äl att göra, men brukar aldrig känna så annars så lite skumt var det.

Molvärk och illamående har hållt i sig.

Jag testade på Bim -2, så negativt det bara kunde bli.

Bim testade jag på eftermiddagen och då blev det plus. Har nu testat fem gånger till....... Positivt alla gånger, så nu kan jag andas en stund.

Lycka till alla ni som väntar på plus!

Svar på tråden BIM november 2015