BIM november 2015
Hoppar in här jag med! Har ägglossning på måndag 2/11, ev. tisdag, bim 16/11. Första barnet för oss, slutade med piller för ett år sedan men ännu har vi inte lyckats.. kanske är november våran månad?! Hoppas hoppas!
Hoppar in här jag med! Har ägglossning på måndag 2/11, ev. tisdag, bim 16/11. Första barnet för oss, slutade med piller för ett år sedan men ännu har vi inte lyckats.. kanske är november våran månad?! Hoppas hoppas!
ÄL +9 idag, kan ev. Vara +11 då det kändes som ÄL 2 dagar tidigare än beräknat. Har haft som lätt mensvärk till och från i två dagar, pms-humör, ena bröstet väldigt ömt och liksom ilar mot srmhålan och idag värk i ryggslutet. Säkert bara inbillningar men svårt att inte hoppas på ett plus om några dagar! Ska försöka hålla mig tills på måndag med test.
BIM på måndag men nu var det lite rosa/brunt när jag torkade mig så förmodligen kommer mensen igång ikväll :( vill bara sätta mig och gråta i ett hörn någonstans, men gäster på väg hit så det är bara att dra på fejkleendet och låtsas som ingenting.