BIM november 2015
Hallå,
Jag tar och hoppar in i gruppen har bim 4-5 november. Trodde som många andra att jag inte skulle få mensen förra månaden men det fick jag.
Men nu funderar jag på om jag är det. Från en vecka tillbaka har jag vaknat och börjat kissa på nätterna ungefär samma tiden varje natt. Vad min sambo än gör eller säger så snäser jag åt honom. Var barnvakt i veckan och hon är så snäll den lilla tjejen men allt hon gjorde och ville kände jag att jag inte kunde hantera utan blev irriterad där också men kunde behärska mig mot henne, men fick kämpa med min inre känsla!
Sen i början av veckan så var vi och köpte nytt köksbord, när vi satt med säljaren för att skriva under allting fick jag panik för tyckte han luktade såå illa fick resa mig för att gå och lukta i ett doftljus, min sambo kände inte han luktade illa.
Sen har jag i tjejmagen känt en värmande känsla.
Kan vara inbillning, har Många gånger inbilat mig att jag är gravid men just det att jag går och kissar på nätterna samt snäser till min sambo på ett sätt jag inte brukar göra, får mig att börja fundera.
Någon som känner igen sig?
Var tvungen och skriva av mig lite eftersom man inte vill prata om de för öppet bland vänner. Hade ju vart en fin julklapp och ge i år :)
Trevlig helg!