• Pumpalens

BIM november 2015

Hallå,

Jag tar och hoppar in i gruppen har bim 4-5 november. Trodde som många andra att jag inte skulle få mensen förra månaden men det fick jag.

Men nu funderar jag på om jag är det. Från en vecka tillbaka har jag vaknat och börjat kissa på nätterna ungefär samma tiden varje natt. Vad min sambo än gör eller säger så snäser jag åt honom. Var barnvakt i veckan och hon är så snäll den lilla tjejen men allt hon gjorde och ville kände jag att jag inte kunde hantera utan blev irriterad där också men kunde behärska mig mot henne, men fick kämpa med min inre känsla!

Sen i början av veckan så var vi och köpte nytt köksbord, när vi satt med säljaren för att skriva under allting fick jag panik för tyckte han luktade såå illa fick resa mig för att gå och lukta i ett doftljus, min sambo kände inte han luktade illa.

Sen har jag i tjejmagen känt en värmande känsla.

Kan vara inbillning, har Många gånger inbilat mig att jag är gravid men just det att jag går och kissar på nätterna samt snäser till min sambo på ett sätt jag inte brukar göra, får mig att börja fundera.

Någon som känner igen sig?

Var tvungen och skriva av mig lite eftersom man inte vill prata om de för öppet bland vänner. Hade ju vart en fin julklapp och ge i år :)

Trevlig helg!

• Pumpalens

Måste fråga, någon som har bim runt 4-5 november och misstänker att man är gravid??

Hur känner ni i såfall?

Jag känner inte igen mig själv, är super irriterad på min sambo, gråter super lätt, blir super arg på små saker och höjer min röst. Brukar aldrig vara så här vid mens tiderna annars, så börjat fundera om man är gravid!? Börjat kissa på nätterna med.

• Pumpalens
    Smultrontjejen skrev 2015-11-01 16:44:59 följande:

Jag har BIM 1-3 och jag känner precis som du. Förra veckan hade jag ömma bröst och "mensvärk" dessutom.

Tog test i morse men vet inte om jag inbillar mig en skugga av ett streck. Ännu inga tecken på mens i alla fall.

Kanske ska gå och köpa ett test och se. Värt att testa :) håller tummarna att du får ett starkare steck:)
  • Pumpalens
    halo83 skrev 2015-11-01 17:02:34 följande:

Jag har bim den 5:e tog ett test i motse och på EM som båda visade svagt plus.. Känner ingenting

Grattis så himla roligt :)
  • Pumpalens

[quote=75948998][quote-nick]halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:[/quote-nick]JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

[/

Stort Grattis :)

• Pumpalens
    Kzon skrev 2015-11-02 18:13:54 följande:

Jag sitter i samma sist som dig. BIM på fredag, arbetsintervju på fredag också. Kan antingen bli en fantastisk dag eller gå helt åt skogen :/

Jag är exakt i samma situation, men har bestämt mig för att inte fundera på detta innan jag vet om man är gravid eller får jobbet. Blir det båda får jag se då hur man göra :)
  • Pumpalens

Hallå,

Hade bim i tisdags, har fortfarande inte fått min mens och den känns inte alls på väg. Får inte heller ett plus på gravstickan. Någon som är med om detta med?

Har annars rätt många symtomer av att jag skulle kunna vara gravid:)

• Pumpalens
    juni2009 skrev 2015-11-07 19:05:33 följande:

Samma här,bim i fredags 6/11 negativt nu precis på stickan. Använder gravidkollen.se stickor :( min mens har aldrig någonsin varit seb förutom dom gånger jag varit gravid.. Fattar nada

Detta är första gången jag är gravid i såfall så vet inte hur det ska kännas eller inte. Min mens är aldrig sen kanske en dag annars kommer den alltid punktlig. Men så här sen brukar den inte vara, har gjort fyra gravtest men inget visar det, gjorde ett gravtest i torsdags men var precis och köpte ett gravtest som jg ska ta imorgon.
  • Pumpalens
    SamsonS skrev 2015-11-08 00:37:02 följande:

Här är en till! Hade BIM i onsdags och fortfarande ingen mens på gång. Molvärk till och från men inte alls som vid mens. Även illamående som kommer och går. Hoppas att jag lyckats bli gravid eller att mensen kommer så vi kan köra igång igen. Segt att bara vänta när det är varken eller. Testade igår så tänkte väl testa måndag eller tisdag igen om inget annat händer.

Har en flicka född -11. Hon är en liten "hoppsan" och med henne plussade jag i v8 och någon vecka senare kom symtomen. Så har ju inget direkt att jämföra med heller.

Skönt att man inte är ensam! Tog precis ett test igen men får inget plus... Jag vill bara veta, får väl ta ett senare i veckan och se vad det står :)

Jag har aldrig vart gravid men vill så gärna ha ett plus :)
  • Pumpalens

Idag kom mensen eller tidigt missfall något jag aldrig kommer att få veta. Vilken tomhet denna dagen började med.

Någon som kan tipsa mig om hur man räknar ut sin ägglossning nu när det har blivit förskjuten 7 dagar? Är det genom att mäta med stickor endast. Min mens har aldrig varit 7dagar sen eller sen över huvudtaget så känns sjukt konstigt detta.

• Pumpalens

Befarar att jag haft ett tidigt missfall. Och nu när blödningarna har börjat lägga sig så har jag börjat må sjukt illa och det liksom drar i magen. Någo. Som haft något liknande?

Svar på tråden BIM november 2015