• Otit

BIM november 2015

Hej! Får jag hoppa in? Andra försöket, första barnet. Har inte riktigt hundra regelbunden mens. Brukar få mens på dag 28-30 i cykeln. Enstaka gång har den kommit på dag 32-34. Idag är jag på dag 30 och ingen mens än så länge. Har lite molvärk som innan mens, men det typ isar i underlivet. Hoppas såklart att jag är gravid, men tror ändå att mensen kommer komma typ imorgon eller på måndag. Vill inte slösa pengar på test än heller eftersom jag är övertygad att det kommer vara negativt :)

• Otit
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-01 13:44:35 följande:

Vi håller tummarna! Hoppas på att det rullar in fler plus nu. Hur går det för er andra som har BIM idag? :)

Tänkte även kolla med er. Jag ser inga bilder här, vet någon vad det beror på?

Ingen mens för min del. Ska köpa test och testa imorgon tror jag. Om inte mensen hinner före då :))
  • Otit
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

Åh grattis!! Gud så roligt. Själv misslyckades jag med att ta ett test. Gick inte att kissa på Stickan och var livrädd för stt hålla den längre än 5 sekunder som det stod i instruktionerna. Så vet inte om det blev tillräckligt med urin. Ska vänta några dagar och sedan kissa i en kopp istället.... Slösat 100 spänn på ett test :(
  • Otit

Imorgon är jag på bim + 5. Om man räknar med att jag brukar ha runt 30 dagars cykler. Tog test på bim +2 och bim + 4 (alltså idag) och det är tvärblankt. Fattar inte vad som händer. Mensen har varit någon dag sen lite då och då. Men har nästan aldrig kommit efter dag 30 i cykeln. Är snart på dag 35....

• Otit
    mkess skrev 2015-11-04 22:30:42 följande:

Konstigt! Är du säker på att du haft ägglossning då? Händer väl att den hoppar någon månad och då kan mensen komma i ofas.

Nä, jag är inte säker på att jag har haft ägglossning. Har inte känt av den denna månaden. Men tänker ändå att jag i så fall inte har haft ägglossning tidigare cykler. Men mensen har ändå inte varit så sen...
  • Otit
    mkess skrev 2015-11-05 08:18:07 följande:

Får väl hoppas att det bara är ett segt plus som gömmer sig där då!

Ja. Eller mens. Vad helst bara inte behöva gå runt i ovisshet :((
Svar på tråden BIM november 2015