Inlägg från: Kstadtjej87 |Visa alla inlägg
  • Kstadtjej87

BIM november 2015

Hoppar in här med, bim 11/11 2a försöket 1a barnet :)

• Kstadtjej87
    Eemmmmaa86 skrev 2015-10-28 19:12:08 följande:

Ang ägglossning test, har stickor från graviditetskollen, ska dom alltså bli lika starka som det första sträcket? Har inte så bra koll på detta..

Förra månaden blev det aldrig så starka och den här gången syns det knappt. Ska ha ägglossning nu på fredag och som sagt, ser bara en tendens till typ ett "spökstreck".

Jag har samma problem. Skulle haft ägglosning idag enligt min app men har spökasteck idag. Sen föra månaden va de inte lika starkt som första strecket. :(
  • Kstadtjej87
    Längtanefterstorken skrev 2015-10-28 21:52:49 följande:

Jag har samma problem. Blir orolig över att jag överhuvudtaget inte har någon ägglossning? Jag har clearblue, använt alla 10 nu och alla visade på en cirkel, inte i närheten av varken blinkande eller fast smiley.  Skulle haft ägglossning i måndags...

Har med CB digital, väntar några dagar till har 4st kvar så hoppas verkligen. Jätte konstigt anners. :(
  • Kstadtjej87

Äntligen fick jag en glad gubbe på ägglossningstestet. Blir att mysa på nu. :D

Typiskt då vi ska iväg imorn till svärföräldrarna imorn 40 mil iväg :/ hoppas de inte är hemma hela tiden. Hihi.

• Kstadtjej87
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

Grattis !!!
  • Kstadtjej87
    Ludde123 skrev 2015-11-02 13:52:47 följande:

Sitter här med två streck på en sticka.......va?????? Galet, jag var stensäker på att tant röd är på intågande ... Igår var det inte ens i närheten av streck, men nu är det tydligt, hoppas pyret vill stanna.

Stort grattis :D
  • Kstadtjej87
    Lottch3n skrev 2015-11-04 07:59:57 följande:

Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..

Måste va en av de absolut mest magiska känslan att kolla på ett plus, jätte grattis. 1 helt vecka tills bim för mig :/ ;)
  • Kstadtjej87
    pannkakan87 skrev 2015-11-05 09:21:44 följande:

Här kom mensen idag  Två dagar innan bim dessutom. Usch så tråkigt.

Nehh va tråkigt, : (
  • Kstadtjej87

Bim idag, ingen mens än men känner att den är på G.

Har sen 1 vecka tillbaka haft molvärk sen ihelgen nu svullande hela jag upp kändes som en ballong och för 2 dagar sen har jag haft måilla attacker plus hug i blygbenet och svullna öma bröst. Känns verkligen som gravsymptom men negativt test idag : / ?

• Kstadtjej87
    Fsake skrev 2015-11-11 09:00:03 följande:

Bim -4. Någon som ser något??

Ser de absolut, grattis!! : )
Svar på tråden BIM november 2015