BIM november 2015
Hoppar in här med, bim 11/11 2a försöket 1a barnet :)
Hoppar in här med, bim 11/11 2a försöket 1a barnet :)
Ang ägglossning test, har stickor från graviditetskollen, ska dom alltså bli lika starka som det första sträcket? Har inte så bra koll på detta..
Förra månaden blev det aldrig så starka och den här gången syns det knappt. Ska ha ägglossning nu på fredag och som sagt, ser bara en tendens till typ ett "spökstreck".
Jag har samma problem. Blir orolig över att jag överhuvudtaget inte har någon ägglossning? Jag har clearblue, använt alla 10 nu och alla visade på en cirkel, inte i närheten av varken blinkande eller fast smiley. Skulle haft ägglossning i måndags...
Äntligen fick jag en glad gubbe på ägglossningstestet. Blir att mysa på nu. :D
Typiskt då vi ska iväg imorn till svärföräldrarna imorn 40 mil iväg :/ hoppas de inte är hemma hela tiden. Hihi.
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
Sitter här med två streck på en sticka.......va?????? Galet, jag var stensäker på att tant röd är på intågande ... Igår var det inte ens i närheten av streck, men nu är det tydligt, hoppas pyret vill stanna.
Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..
Här kom mensen idag Två dagar innan bim dessutom. Usch så tråkigt.
Bim idag, ingen mens än men känner att den är på G.
Har sen 1 vecka tillbaka haft molvärk sen ihelgen nu svullande hela jag upp kändes som en ballong och för 2 dagar sen har jag haft måilla attacker plus hug i blygbenet och svullna öma bröst. Känns verkligen som gravsymptom men negativt test idag : / ?
Bim -4. Någon som ser något??
Nu kom min röda vecka, lycka till alla. Hoppas på många plus för alla nu : )