Inlägg från: Eemmmmaa86 |Visa alla inlägg
  • Eemmmmaa86

BIM november 2015

Hej!

Hoppar gärna in här med.

Hoppas på en trea i skaran, men det går trögt.

Fick missfall vid nyår och sedan dess händer inget.

Bim 12 nov och jag hoppas så himla himla mycket att denna gång ska de bara gå.

• Eemmmmaa86

Ang ägglossning test, har stickor från graviditetskollen, ska dom alltså bli lika starka som det första sträcket? Har inte så bra koll på detta..

Förra månaden blev det aldrig så starka och den här gången syns det knappt. Ska ha ägglossning nu på fredag och som sagt, ser bara en tendens till typ ett "spökstreck".

• Eemmmmaa86
    halfmoon skrev 2015-10-28 19:45:13 följande:

Har också dem! De ska bli lika starka eller så ska teststrecket bli starkare än kontrollstrecket. Prövade dem första gången denna månaden när jag blev tjurig på att ägglossningen aldrig kom och clearblue kostar så jäkla mycket. De funkade bra! :)

På mina var den nästan helt blank lördag kväll, mittemellan söndag morgon och starkare än kontrollstrecket söndag em. Så det kan gå fort! Clearblue gav glad gubbe söndag morgon. Står ju att graviditetskollen ger bäst utslag med urin mellan 10-20. :)

Okej tack! Då hoppas jag att det visar starkare imorgon.. Vet inte heller om jag alltid har ägglossning då jag opererat bort ena äggledaren och äggstocken. ????
  • Eemmmmaa86
    Malin 845 skrev 2015-10-29 16:25:10 följande:

Mina äl tester igår och idag! Hoppas innerligt att det stegras ännu mer och att äl sker i helgen! :D

Härligt! När tror du att du har din äl?
  • Eemmmmaa86

Ska enligt appen ha äl idag, men inte tusan får jag nån glad gubbe. En pytteliten stegring på stickan, så jag hopps att kanske imorgon blir det en blinkande gubbe i allafall. Har jag förstått det hela rätt med cb test, får man först två dagar med blinkande gubbe och sedan två fasta gubbar? Är äl då någon dag efter den fasta gubben? Är som sagt på 10e försöket men har bara använt äl-test sen förra månaden.

• Eemmmmaa86

Tack misslina! Jag hoppas verkligen på denna gång, så en blinkande gubbe i helgen hade varit underbart.

• Eemmmmaa86
    halo83 skrev 2015-10-30 09:31:24 följande:

Det kan gå väldigt snabbt med.

Jag fick ring på tisdag morgon, blinkande gubbe på eftermiddagen och fast på onsdag morgon :)

Oj, ja det var väldigt snabbt. Ska göra ett test med sticka igen i em och se om det höjs ytterligare. Tack för svar.
  • Eemmmmaa86

Määäääääh!

Fick en glad gubbe precis nu på äl testet! Men ingen i morse.. ?!? kan de verkligen stämma? Blev så jädrans glad!
  • Eemmmmaa86

Känns så himlarns bra att jag fick den där stegringen å glada gubben. Men ska jag ta ett nytt test imorgon också eller?

• Eemmmmaa86

Äntligen inne på November, och jag hoppas att denna månad blir The best ever! Hur går det för er som har Bim de närmsta dagarna, någon som testat och plussat?

Svar på tråden BIM november 2015