• Kaninen

BIM november 2015

Hakar på här! Jag har Bim 12 oktober. Mina Äl stickor visar fortfarande smilis..konstigt nog. hehe men det är väll bara och tacka och ta emot för fler sexfertila dagar.
    Vi håller tummarna och hoppas :D 

• Kaninen

Oh grattis till ditt plus! 

Själv så fick jag det starkaste utslaget på Äl monitorn. Vilket innebär att jag hade Äl sen den 27nde oktober. Helt galet. Dock har det bara varit blinkande smilisar fram tills idag. idag var det stillastående smilis vilket betyder "Mest fertila dagen" 
    Och blinkande smilis "hög fertilitet" betyder det. 

BIM 12 Nov.. Hoppas hoppas

• Kaninen

Ja det kliar i fingrarna här.. jag vill ta ett gravtest men det kommer inte ge utslag. alldelses för tidigt!  JAg vill verkligen veta om jag är gravid eller inte. Det kommer att vägleda mig i mitt jobb också! Oh gud va jobbigt. En dag känns som en vecka! 
    .. och en rädlsa för att bli besviken. känns inte ens som om jag har rätt att bli besviken. har bara försökt i 2 månader  Inkl denna gången. men det spelar ingen roll när man längtar..

• Kaninen

Idag mår jag illa och har frtf utslag på ÄL. ovanligt länge har jag haft det. konstigt... kanske är det en graviditet som gömmer sig där? oh orkar verkligen inte vänta mer.  har varit sjukt trött också, dock har jag inte ont i brösten. å andra sidan har jag D kupa naturligt, min vännina sa att vi med större bröst och mer hud, inte är lika känsliga som de med lite mindre bröst när de kommer till smärta och svullnad... ja vi får väll se. jag kommer testa tidigare än BIM. Men jag får nog vänta någon dag till <3

• Kaninen

Hej igen alla! Jag känner veerkligen någon typ av verk i magen, sen om det är Äl som mina CL Äl montor säger eller något annat? (med tanke på att jag har BIM den 12.. känns ju riktit konstigt att ha ÄL nu trots att stickorna visar det. 

Hur som hellst, igår mös jag och mannen och jag märkte att mina brösvårtor är *BETYDLIGT känsligare än förr. jag blev nästan irriterad för det gjorde ont varje gång han snuddare förbi dom.. stackaren körde bara som vanligt och förstod ingenting hahaha. 

Men ohhh.... jag vill verkligen veta. 

• Kaninen

Tog ett trat idag BIM -5, ett clerblue. Visade inte gravid. Ohhh jag borde inte testat jag blir bara besviken ju. Jag hoppas att jag bara testat för tidigt. Jah brukar få ÄL blödningar typ 1 V innan mensen som
    Är bruna flytningar. Har inte fått de denna månaden. DET MÅSTE JU BETYDA NÅTT.

• Kaninen

Hej alla! Vill bara säga grattis till alla plus, och till er andra - vi ses i december tråden! Lingonveckan startade idag, och den var OVÄLKOMMEN

• Kaninen

Jag skrev ju att jag fått min mens, men faktum är att det var brun flytning och jag antog att mensen kommer på kvällen så det brukar va så. Men nej. Jag har fortfarande vanliga flytningar och så bruna i mellanåt och min mens vägrar. Inte ens lite... Denna cykeln har varit väldigt konstig för jag hade ÄL egentligen 28 oktober enligt min app, men enligt äl test så var den 4de mitt starkaste utslag... Men min bmi den 12te? Ibsen 12 kom ingenting, bara mina bruna flytningar som jag brukar ha. Igår den 13onde tog jag ett digitalt grav test som var negativt. Vad är detta egentligen? Min mens har alltid varit regelbunden

Svar på tråden BIM november 2015