Inlägg från: glittersol |Visa alla inlägg
  • glittersol

BIM november 2015

Miniflicka93 skrev 2015-11-05 17:29:13 följande:

Hur lång tid ska det ta? :O kan de vara så att jag tar vid fel tid? Inte håller mig länge nog? Eller tar de så här långt tid o få positivt?

Ser ju ut att bli starkare iaf!

När tar du och hur länge håller du dig?

Så här såg mitt ut och jag missade nog när det blev helt positivt.

• glittersol
    Lilla Luna skrev 2015-11-09 21:49:38 följande:

Allt känns helt hopplöst. Min kropp funkar inte som den ska. Ingen mens på snart ett år. Hittar ingen äl heller så har gett upp det. Varför fortsätter jag? Sambon säger att han också vill ha barn men ändå har vi sex typ 2-3 gånger i månaden. Det är ju nästan tragiskt. Jag vill gråta. Varför ska det ta sån tid innan kroppen är igång?

Stackarn! Förstår att det är jobbigt!

Om ni försökt så länge kanske det är dags att kolla lite?

Har ni pratat igenom det Ordentligt?

Kram!
  • glittersol
    nepe skrev 2015-11-12 18:33:24 följande:

Länge sedan någon uppdaterade Bim-listan så frågar generellt : Hur mår ni som närmar er eller har gått förbi bim? kramar

Har enl ena appen bim imon och den andra på söndag!

Känner förvånansvärt lite

Lite lite ömma boobs och lite lite molvärk men inte mer. Vart trött men det är jag ofta ( älskar att sova också )

Själv?
  • glittersol
    Min tur skrev 2015-11-12 11:28:57 följande:

En dag kvar till BIM! 2 test ligger i badrumsskåpet och ropar högt o tydligt på mig. Har lovat sambon att inte testa innan BIM, och denna gången lyckas jag hålla mig :)

Ingenting som pekar på att mensen är på gång. Alla tummar är hållna. Skulle vara så himla kul att kunna berätta nyheten för mamma på hennes födelsedag nu i månadsskiftet!

Åh håller tummarna!

Jag hoppas också på plus då vi firar 14 år tillsammans i slutet av november :-P
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-12 19:15:21 följande:

Här är det molvärk o känns som om mensen kommer snart. Tråkigt... Hade fått ett litet hopp med tanke på att jag hade molvärk en vecka efter äl :( jaja nya tag till nästa månad...

Hörrö!!

Än är det inte kört!
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-12 19:35:18 följande:

Nej men det känns ju precis som om mensen ska komma :( har ju mått illa lite från o till o känner mig tröttare än vanligt men det är säkert inbillning. Jag vill för mycket!!

Klart man vill

Men ladda inte om tills det behövs

När har du bim?
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-12 19:53:16 följande:

När har du BIM?:)

Haha tro mig jag har avverkat en skörd av graviditetstest haha, är inne på fjärde försöket nu!

Har bim enl ena appen imon och den andra på söndag.

Tror jag kanske tar ett test imonbitti
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-12 20:05:15 följande:

Åh så spännande! Är det första barnet? Har du några känningar?

Det är första barnet

Känner inte mycket alls faktisk

Lite ömma bröst och lite lite molvärk, vart trött men det är jag ofta

Ni har ett barn innan förstår jag?

Vilket försök är ni på nu?
  • glittersol
    MrsAK skrev 2015-11-12 21:02:31 följande:

BIM +2 idag, fortfarande ingen mens och inget plus. Brösten har börjat ömma lite samt att jag kissar väldigt ofta och på nätterna, tröttheten går knappt att beskriva..

Blir ett nytt test imorgonbitti, hoppas!!

Åh håller tummar och tår
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-12 21:41:03 följande:

Spännande!! Du får uppdatera oss imorgon när du testat! Ja det har vi. En tjej på 1,5 år! Vi är på andra riktiga försöket bara.. Men när man väl bestämt sig vill man ju att det sker på en gång!

Tokblankt!

Fan skulle inte testat dom där irriterande känslorna kommer då, och ändå vet jag att det inte är kört än och att snittet för att bli gravid är typ sju månader.

Jaja bita ihop och hoppas!
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-13 06:48:28 följande:

BIM idag enligt min app. Förra månaden kom mensen två dagar senare än vanligt så än ser jag inte att mensen är sen... Vaknade och mår faktilst illa. Vet inte om det är inbillning eller inte. Har lite smått molvärk från och till men det har jag alltid innan mens.. Vill så mycket och det känns som om det är för tidigt att det tar sig på andra försöket liksom.

Håller tummarna!
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-13 19:25:36 följande:

Rosa på pappret nu ikväll så då kommer mensen inatt. Jävla sklt rent ut sagt..... Kommer aldrig bli nå syskon :(

Hur går det? Har det kommit mer?

Min mens kom idag också tyvärr
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-14 18:23:44 följande:

Ja den kom inatt :(

Uscha då! Men vet du vad!?

Nu jävlar satsar vi på december!

Det ska bli vår månad!
  • glittersol
    HCS skrev 2015-11-15 10:03:46 följande:

Syns det? Äl+7 el 8

Kan tycka mig se en svag plugga!

Men svårt att se om den är grå eller rosa!

Hoppas rosa!
Svar på tråden BIM november 2015