BIM november 2015
Hoppar in här. Osäker på BIM. Inte haft mens sen jag slutade med preventivmedel så jag har noll koll. Använde äl test förra månaden men det gjorde mig bara förvirrad. Så nu Myser vi när lusten faller på. Ganska sällan dock... Men det kan ju bli ett pluss endå om vi har tur. I september hade jag molvärk i över en vecka. Kontaktade gyn, vill ju veta varför mensen dröjt sen januari. Otrevlig kvinna lyssnade inte alls. Fick inte boka tid men hon skrev upp oss på fertilitetsutredning. Idag, över 1mån senare ringer de och säger att min sambo är för ung så de stryker oss från listan. Jag blev arg och sa ilsket hur det var, att jag inte alls vill på en sån utredning utan jag vill veta vad som är fel på mig först. Hon jag pratade med förstod direkt och nu väntar jag på tid hos gyn. Hade de gjort rött från början hade jag sparat in en månads väntan....
Det jag reagerat på denna gång är att jag sen i måndags haft ömma bröstvårtor. Det har jag aldrig upplevt förr. Ömmar bara om jag är där och känner. Men igår kände jag att det stramade och ömmade lite då jag stod lutad över tvättmaskinen. Vågar inte tro något. Det går nog över snart. Kanske beror på att jag var på en lång hike under helgen och att brösten blev "trötta"? ;) vaderna är ju fortfarande trötta, haha.
Någon får gärna lägga till mig på listan. Dock räknar jag inga försök fören vi har koll på BIM och äl. Men ja. Osäkert BIM, första barnet.
Grattis alla som plussat!! Härlig start på månaden!