Inlägg från: Anonym (mammatillenliten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mammatillenliten)

BIM november 2015

Hoppar in här. Har BIM i helgen, fredag, lördag eller söndag. Min mens brukar vara mellan 28-30 dagar mellan varje...har haft lite molvärk nu i två dagar men det är säkert inget.

Min tur skrev 2015-11-10 18:12:34 följande:

Vissa dagar är jag heeelt säker på att jag är gravid, andra dagar är jag lika säker på motsatsen. BIM på fredag.. Idag har jag varit säker på att det kommer vara blod på pappret efter toabesök, men inte en tillstymmelse. Låt dagarna springa förbi nu så jag kan testa.

Nån som känner igen sig?

Känner precis lika dant... Fy. Vet ju att mensen kommer komma men vill ju ändå inte sluta hoppas.

Nu närmar sig BIM, fredag-söndag, vet inte riktigt det kan va lite olika från månad till månad beroende på hur lång cykeln är. Men i alla fall. Inga känningar. Inbillar mig nog illamåendet jag känner från och till. Jag hade molvärk nästan precis en vecka efter äl. Eller då jag tror att jag hade äl... Så vi får väl se. Var testoman med första barnet så tänkte låta bli att testa innan mensen är för sen... Vågar inte ens hoppas på att det tagit sig. Är tredje försöket nu!

Här är det molvärk o känns som om mensen kommer snart. Tråkigt... Hade fått ett litet hopp med tanke på att jag hade molvärk en vecka efter äl :( jaja nya tag till nästa månad...

glittersol skrev 2015-11-12 19:22:26 följande:

Hörrö!!

Än är det inte kört!

glittersol skrev 2015-11-12 19:22:26 följande:

Hörrö!!

Än är det inte kört!

Nej men det känns ju precis som om mensen ska komma :( har ju mått illa lite från o till o känner mig tröttare än vanligt men det är säkert inbillning. Jag vill för mycket!!
    glittersol skrev 2015-11-12 19:45:41 följande:

Klart man vill

Men ladda inte om tills det behövs

När har du bim?

BIM är nån gång nu, fredag, lördag eller söndag. Brukar ha lite olika långa cyklar... Så vet inte riktigt. Tänker inte testa förs mensen är sen. Var testoman när jag blev gravid med första barnet och orkar inte det igen ;)
    glittersol skrev 2015-11-12 19:45:41 följande:

Klart man vill

Men ladda inte om tills det behövs

När har du bim?

När har du BIM?:)
    glittersol skrev 2015-11-12 20:01:46 följande:

Haha tro mig jag har avverkat en skörd av graviditetstest haha, är inne på fjärde försöket nu!

Har bim enl ena appen imon och den andra på söndag.

Tror jag kanske tar ett test imonbitti

Åh så spännande! Är det första barnet? Har du några känningar?
    glittersol skrev 2015-11-12 20:21:57 följande:

Det är första barnet

Känner inte mycket alls faktisk

Lite ömma bröst och lite lite molvärk, vart trött men det är jag ofta

Ni har ett barn innan förstår jag?

Vilket försök är ni på nu?

Spännande!! Du får uppdatera oss imorgon när du testat! Ja det har vi. En tjej på 1,5 år! Vi är på andra riktiga försöket bara.. Men när man väl bestämt sig vill man ju att det sker på en gång!

[quote=75997107][quote-nick]glittersol skrev 2015-11-13 05:53:45 följande:[/quote-nick]Tokblankt!

Fan skulle inte testat dom där irriterande känslorna kommer då, och ändå vet jag att det inte är kört än och att snittet för att bli gravid är typ sju månader.

Jaja bita ihop och hoppas![/quote

Åh nej vad tråkigt!! nej man ska inte testa förs mensen är sen... Man blir alltid så besviken. Men det är som sagt inte för sent än. Det tar tid...heja dig!

BIM idag enligt min app. Förra månaden kom mensen två dagar senare än vanligt så än ser jag inte att mensen är sen... Vaknade och mår faktilst illa. Vet inte om det är inbillning eller inte. Har lite smått molvärk från och till men det har jag alltid innan mens.. Vill så mycket och det känns som om det är för tidigt att det tar sig på andra försöket liksom.

S0ckert0ppen skrev 2015-11-13 08:28:43 följande:

Ser ni nåt?

Jag ser! Grattis

Rosa på pappret nu ikväll så då kommer mensen inatt. Jävla sklt rent ut sagt..... Kommer aldrig bli nå syskon :(

glittersol skrev 2015-11-14 14:21:09 följande:

Hur går det? Har det kommit mer?

Min mens kom idag också tyvärr

Ja den kom inatt :(
Svar på tråden BIM november 2015