BIM november 2015
Hoppar in här. Har BIM i helgen, fredag, lördag eller söndag. Min mens brukar vara mellan 28-30 dagar mellan varje...har haft lite molvärk nu i två dagar men det är säkert inget.
Hoppar in här. Har BIM i helgen, fredag, lördag eller söndag. Min mens brukar vara mellan 28-30 dagar mellan varje...har haft lite molvärk nu i två dagar men det är säkert inget.
Vissa dagar är jag heeelt säker på att jag är gravid, andra dagar är jag lika säker på motsatsen. BIM på fredag.. Idag har jag varit säker på att det kommer vara blod på pappret efter toabesök, men inte en tillstymmelse. Låt dagarna springa förbi nu så jag kan testa.
Nån som känner igen sig?
Nu närmar sig BIM, fredag-söndag, vet inte riktigt det kan va lite olika från månad till månad beroende på hur lång cykeln är. Men i alla fall. Inga känningar. Inbillar mig nog illamåendet jag känner från och till. Jag hade molvärk nästan precis en vecka efter äl. Eller då jag tror att jag hade äl... Så vi får väl se. Var testoman med första barnet så tänkte låta bli att testa innan mensen är för sen... Vågar inte ens hoppas på att det tagit sig. Är tredje försöket nu!
Här är det molvärk o känns som om mensen kommer snart. Tråkigt... Hade fått ett litet hopp med tanke på att jag hade molvärk en vecka efter äl :( jaja nya tag till nästa månad...
Hörrö!!
Än är det inte kört!
Hörrö!!
Än är det inte kört!
Klart man vill
Men ladda inte om tills det behövs
När har du bim?
Klart man vill
Men ladda inte om tills det behövs
När har du bim?
Haha tro mig jag har avverkat en skörd av graviditetstest haha, är inne på fjärde försöket nu!
Har bim enl ena appen imon och den andra på söndag.
Tror jag kanske tar ett test imonbitti
Det är första barnet
Känner inte mycket alls faktisk
Lite ömma bröst och lite lite molvärk, vart trött men det är jag ofta
Ni har ett barn innan förstår jag?
Vilket försök är ni på nu?
[quote=75997107][quote-nick]glittersol skrev 2015-11-13 05:53:45 följande:[/quote-nick]Tokblankt!
Fan skulle inte testat dom där irriterande känslorna kommer då, och ändå vet jag att det inte är kört än och att snittet för att bli gravid är typ sju månader.
Jaja bita ihop och hoppas![/quote
Åh nej vad tråkigt!! nej man ska inte testa förs mensen är sen... Man blir alltid så besviken. Men det är som sagt inte för sent än. Det tar tid...heja dig!
BIM idag enligt min app. Förra månaden kom mensen två dagar senare än vanligt så än ser jag inte att mensen är sen... Vaknade och mår faktilst illa. Vet inte om det är inbillning eller inte. Har lite smått molvärk från och till men det har jag alltid innan mens.. Vill så mycket och det känns som om det är för tidigt att det tar sig på andra försöket liksom.
Ser ni nåt?
Rosa på pappret nu ikväll så då kommer mensen inatt. Jävla sklt rent ut sagt..... Kommer aldrig bli nå syskon :(
Hur går det? Har det kommit mer?
Min mens kom idag också tyvärr