Inlägg från: hangonasec |Visa alla inlägg
  • hangonasec

BIM november 2015

Hej
    Jag har ägglossning idag, har försökt få syskon i snart 6 månader, första barnet fick vi på första försöket direkt efter att jag slutade med ppiller så det känns lite jobbigt att inget händer. Har fått ett par plus men inget som höll längre än 1-1½ vecka. BIM 24 november

• hangonasec

Har också bim om 9 dagar och det är så segt att vänta! men denna gång ska jag inte slösa pengar på att testa förrän jag verkligen har passerat bim med några dagar. segt!

• hangonasec
    Novixi skrev 2015-11-20 12:03:38 följande:

Positivt idag

Negativt test för mindre än 1 vecka sen, idag BIM +12

Jag plussade också på +12 med vårt barn! ? Grattis! nu hoppas jag att jag slipper vänta så länge, är på -3 nu
  • hangonasec
    Novixi skrev 2015-11-21 14:34:35 följande:
    Så kul! Av ren nyfikenhet, var det pojke eller flicka du fick som du plussade så sent med? Hade du tagit gravtest innan men fått neg som jag då?

Lycka till, håller tummarna för ett pluss för dig med snart!
    Vi fick en dotter :) oj ja , jag testade.. *host* ganska mycket..
    Typ vaje dag från BiM, fick ett svagt streck först dag 12 och dagen efter fick jag ett positivt resultat på ett digitalt,
    All ägg fäster inte direkt, det kan ta upp till 1 vecka efter befruktning så även om biM är tex den 25 så kan ägget bara för några dagar sen ha fästs i livmoderväggen. Då tar det extra lång tid innan hcgt är högt nog att testats
  • hangonasec

Precis, fick ett senare BF (men visste när jag hade ägglossning så det var inte pga att den var sen)

• hangonasec

Jag har haft molvärk sen igår, jag hoppas verkligen att det blir ett plus och ingen mens denna gång. Har blivit så besviken det senaste halvåret och det känns som att vi inte kan få ett till barn :( Bim idag

• hangonasec
    Fia90 skrev 2015-11-23 18:40:54 följande:

Tack snälla, kan ju hoppas. Mest bara ledsen just nu.

Jag plussade på +12 med vårt första barn, det kan fortfarande bli av! :)
  • hangonasec
    Fia90 skrev 2015-11-23 20:57:38 följande:
    Kan hända att ägglossning var senare, fick kramp i höger sida en vecka efter beräknad ägglossning så om jag skulle anta attdet var ägglossning då så är BIM på torsdag. En liten tröst om det nu är så. Testade tyvärr inte med stickor utan gick på vad appen sa och fick faktiskt inte ägglossningskramp förrän en vecka efter. Kan ägglossning förskjutas en vecka ungefär?
    Det var precis det som hände mig, bf blev också flyttad en vecka också så det stämde :)
  • hangonasec
    Emmi0306 skrev 2015-11-25 11:30:32 följande:

Vi plussade igår på det digitala! Jag fattar ingenting, mina spottings och det jag tog för pms betydde nidblödning och gravidsymtom! Vi är helt överlyckliga men också jätterädda att något ska gå fel. Nu håller vi alla tummar och tår för att vårat lilla risgryn vill stanna kvar! <3

Grattis!
  • hangonasec
    Miniflicka93 skrev 2015-11-25 12:42:06 följande:

Har inte kunnat smälta att jag plussat. Inte riktigt trott på det. Va tvungen att testa igen och visst är de positivt! Nu kan jag äntligen börja tro att det är sant. Att jag faktiskt är gravid!

Grattis!!
  • hangonasec
    hangonasec skrev 2015-11-25 10:55:08 följande:
    Jag har startat en facebook grupp om ni vill vara med under våra resor till ett litet barn :) www.facebook.com/groups/152008096164028 2/

Om ni vill dölja vilka grupper som ni är med i på FB (inga inlägg syns utåt men medlemslistan syns) så gå till er profil. Under Mer så klickar ni på hantera avsnitt för att bestämma vilka funktioner som syns för era vänner. Klicka bort Grupper så kan ingen se att ni är med här. Välkomna!
  • hangonasec
    Yennie88 skrev 2015-11-26 09:30:36 följande:
    Morgonens test på sambons födelsedag. Stora ögon och en halvt förvirrad blick."Betyder det där att det växer något där inne?"
    åh grattis!
Svar på tråden BIM november 2015