• Min tur

BIM november 2015

Slutade med p-piller 10 september, pillermens 15 september. Första försöket var BIM 13 oktober, inget plus däremot kom första riktiga mensen på många år i fredags 16 oktober (31 dagar efter pillermensen). Så nu verkar kroppen vara på banan. Bara att köra.

BIM 13 november. Första barnet. Andra försöket!

• Min tur

BIM-LISTA!

1/11

Ejoma, 2:a försöket, 2:a barnet

Polkagrisen85, 2.a barnet

Sowe81, 2a försöket efter MA (4ma totalt), 2a barnet

längtar, 1a försöket efter varit gravid en gång, blev MA, 1a barnet

2/11

Norrlänning86, 2:a försöket efter mf och ett utomkvedshavandeskap

Cfmilla, 1:a försöket

4/11

MrsWinter, 4:e försöket, 1.a barnet

SamsonS, 3:e försöket, 2:a barnet

Lottch3n, 2:a försöket, 1:a barnet

ettena23, 2:a försöket

5/11

8airam8 

nepe, 2.a försöket, 1:a barnet 

halo83

Britt91, 1:a försöket efter ma

6/11 

pannkakan87, 1.a försöket efter mf

halfmoon, 1:a försöket efter mf (3:e totalt), 1:a barnet

juni2009, 2:a barnet

7/11

Lillis26

Längtanefterstorken, 2:a försöket, 1:a barnet

8/11

Kolan91

Novixi, 5:e försöket, 3:e barnet

Enlitentill, 6:e försöket, 3:e barnet

9/11 

201405, 2.a försöket, 1:a barnet

happylife, 1.a försöket efter mf

10/11

livias

Jessima, 1:a försöket

11/11

Angdev, 12:e försöket, 2:a barnet

frofro, 1.a försöket efter mf

Kstadtjej87, 2:a försöket, 1:a barnet

Jempan85, 3:e försöket, 2:a barnet

Ang82, 8:e försöket, 1:a barnet

12/11

Eemmmmaa86, 10:e försöket efter mf, 3:e barnet

Anonym (Julibebis)

13/11

Kissekatten2014, 3:e försöket, 1:a barnet

Mammabertil, 7:e försöket

Min tur , 2:a försöket, 1:a barnet

14/11

bamboobaby, 2:a försöket, 3.e barnet

C ecilia

sebbejonte

15/11

Malin 845

mammaA93, 7:e försöket, 3:e barnet

Fsake, 7:e försöket, 3:e barnet

16/11

mariatheresia, 4:e försöket, 3:e barnet

19/11

Norrskenet1, 5:e försöket

20/11

Doris87, 5:e försöket, 1:a barnet

eg90, 2:a försöket, 1:a barnet

23/11

anynumos, 3:e försöket efter ma

OSÄKERT BIM

isabelle1987, 1:a försöket, 3.e barnet

MaryCherry, 1:a försöket, 2:a barnet

Ellpi, 2:a försöket, 1:a barnet

Stormborne (ev 8-11 nov), 2:a försöket, 2:a barnet

• Min tur

4-5 dagar sedan äl idag. Fick för nån timme sedan en liten känning i livmodern som sakta har spridit sig större och större. Hoppas så innerligt att det var ägget som bestämt sig för att flytta in. :)

• Min tur

Nyp och hugg i livmodern har nu blivit vardagsmat. Hoppas att det är ett frö som utlöser detta.

Igår och idag har jag känt starka lukter. Igår luktade mitt favvo doftljus helt fruktansvärt och nu en bra stund efter frukost for jag ut i köket för att det luktade som om kaffebryggaren inte var avstängd... Hjärnspöken?

• Min tur

Vissa dagar är jag heeelt säker på att jag är gravid, andra dagar är jag lika säker på motsatsen. BIM på fredag.. Idag har jag varit säker på att det kommer vara blod på pappret efter toabesök, men inte en tillstymmelse. Låt dagarna springa förbi nu så jag kan testa.

Nån som känner igen sig?

• Min tur

En dag kvar till BIM! 2 test ligger i badrumsskåpet och ropar högt o tydligt på mig. Har lovat sambon att inte testa innan BIM, och denna gången lyckas jag hålla mig :)

Ingenting som pekar på att mensen är på gång. Alla tummar är hållna. Skulle vara så himla kul att kunna berätta nyheten för mamma på hennes födelsedag nu i månadsskiftet!

• Min tur

BIM idag. Inte ett enda tecken på att Tant röd är på väg och dessvärre inte heller något plus. Får bita ihop ett gäng dagar och invänta Tanten eller göra nytt test.

• Min tur

BIM +1, ingen mens, inget plus, de rikliga krämiga flytningarna jag haft i en vecka har klingat av. Igår morse luktade nybryggt kaffe kattbajs, igårkväll när jag stekte köttfärs till tacos luktade stekoset så äckligt att jag var tvungen att gå ut från rummet en stund. När jag gjorde mig fördig för sängen såg jag i spegeln att mina blodådror från bröstens början upp till nyckelbenen var extremt tydliga.

Nu ligger jag i sängen och känner att brösten gör förjävla ont, sprider sig även runt bak i ryggen utmed bröstbenet. Hoppas hoppas hoppas att mensen håller sig borta hela helgen så vi kan få ett plus här hemma nästa vecka!

• Min tur

Väntan väntan och väntan. BIM +3. Vi fick neg reslutat i fredags. Tuttarna gör inte lika ont, svallningar utan dess like, kissar ofta haft lite värk i livmodern idag, har kissat 7 gånger idag och synat pappret varje gång. Inte ett enda spår av Tant röd. Nytt test iimorgon om ingen mens dyker upp ikväll :)

• Min tur

Tant röd stack in en fot genom dörren nu på morgonen och lär vara här i egen hög person under dagen. Nya tag i december, vi hoppas på tredje ägglossningen gillt!

Lycka till alla som plussat och alla ni som väntar på plus!

Svar på tråden BIM november 2015