Inlägg från: Crazy catlady |Visa alla inlägg
  • Crazy catlady

BIM november 2015

S0ckert0ppen skrev 2015-11-13 08:28:43 följande:

Ser ni nåt?

Jag ser ett litet sträck !! :D Grattis ! Gud vad jag längtar till månadsskiftet.. hoppas oxå på ett positivt test !!! Grattis igen !!
  • Crazy catlady

En fråga till er som försöker pricka in ÄL med tester och som skriver att de är t ex på ÄL+ 9 osv.. räknar ni från dagen då ni hade stegring på ältest eller från någon dag efter ? Jag fick stegring i tisdags förra veckan.. är jag på ÄL+6 då ?

• Crazy catlady
    Symetrical skrev 2015-11-16 11:30:11 följande:

Med största sannolikhet är du snarare på äl +5, då ägget oftast släpper dagen efter positivt ältest.

Tack snälla för svar :)

Väntar med spänning tills jag kan testa med gravtest. .
  • Crazy catlady
    HCS skrev 2015-11-17 19:47:21 följande:
    En till bild på samma test
    Tyvärr ser jag ingenting på någon av bilderna :(
  • Crazy catlady
    Yennie88 skrev 2015-11-17 20:57:20 följande:

Min sambo fyller också år i samband med bim, jag har BIM 23/24 och han fyller 26:e, kan väl inte vara en bättre start på dagen än med ett plus på stickan?

Åh nu har ni gett mig en idé :) min karl fyller oxå år i närheten av mitt bim... eller lite drygt en vecka blir det.. kan jag hålla mig från att säga något så skulle det bli perfekta presenten...
  • Crazy catlady
    misslina skrev 2015-11-17 21:21:32 följande:

Jag själv fyller år vid min bim! Skulle vara den bästa födelsedagspresenten!!

Åh va mysigt ! Håller verkligen tummarna :) :)
  • Crazy catlady

Har en liten fråga... 
    har hört/sett på nätet att ett ÄLtest kan visa postivt om man är gravid ?
    stämmer det ?
    Tog för skojs skull ett ÄLtest ikväll... inte ens i närheten av ett positivt svar... hehe

Svar på tråden BIM november 2015