• Charliie

BIM november 2015

Hoppar in här.. har läst alla inlägg under några dagar nu ;) Grattis alla som plussat :)

Jag hade jätteont den 4e och 5e. Hade sex den 5e och den 6e högg det ordentligt i magen. Gjorde så ont att sambon fick ta över nattningen av dottern. Satt dubbelvikt i soffan.

Inte helt säker på när jag hade ÄL men antar att det var då i dagarna. Så ÄL+7 någonting. Någon som är där omkring? :)

Haft molvärk och ont i ryggen sen Äl.. Förra gången var första symtom ont i brösten så längtar efter lite tuttvärk nu ;)

Bim 18 nevember (osäker)

Första försöket, andra barnet. :)

Plus 1/1-14, BF 10/9-14 Föddes 26/8 ?
  • Charliie
    Anonym (M) skrev 2015-11-13 11:41:05 följande:

Jag är på ÄL + 8 idag och har bim 19/11

Jag tänkte våga mig på ett test på söndag alternativt imorgonbitti!

Jag testa idag. Tokneg. Haha. Vad har du för symtom, om du har några?

Jag mår lite olustigt/ illa. Men fick in en magsjuka på jobbet (jobbar på akuten) så kan ju vara det... haha.

Förra gången mådde jag illa typ från v7 så tror inte det har ett samband men det får en ju att hoppas :)
    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
  • Charliie

[quote=75998288][quote-nick]Anonym (Lf 31) skrev 2015-11-13 12:09:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser något! :)

Plus 1/1-14, BF 10/9-14
  • Charliie
    Anonym (Lf 31) skrev 2015-11-13 12:26:03 följande:

Detta är det allra första jag tog, kanske tre minuter efteråt..

Åh hoppas..

Funderar på att ta ett digitalt imorgon på morgonen..

Där borde det ju stå om jag är det eller inte..

Tog ju ett digitalt i Söndags så trodde inte det var möjligt men testade väl för tidigt då

När har du bim? Jag hoppas med dig!! :)
    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
  • Charliie
    Anonym (M) skrev 2015-11-13 12:41:42 följande:

Jag har sjukt ont i bröstvårtorna och brösten blev spända igår men har haft ont i vårtorna och konstant styva sedan ÄL + 2-3

Lite molande värk i magen och ryggen men inget annat. Svag huvudvärk på kvällarna också. Vet inte om det är några tidiga känningar eller bara biverkningar av Pergotimekuren som spökar kvar och känningar efter ÄL. Oklart. Jag har ju gått på p-piller tills i april och efter det har jag inte haft någon mens. Detta kanske bara är min kropp som visar att den börjar komma igång igen efter Pergotime och primolut.

Eller så är det lite känningar (hoppas hoppas)

Kan ju vara så att man inbillar sig lätt! Men magsjuka låter ju inte kul :(

Åh hoppas vi är gravida.. fortsätter känna mig lätt illamående.. och molvärk i rygg och mage. Haft det sen Äl. För tidigt att må illa som symtom tänker jag men illa mår jag... sen 1-2 dagar. Mådde illa nästan hela grav senast. Från v6-7. Men när jag blev gravid med dottern så kände jag som sagt bara av brösten. Tyckte det högra gjorde lite ont igår men inget nu. Så troligtvis all förhoppning :P

Är det första barnet? :)
    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
  • Charliie
    johannajw skrev 2015-11-14 23:20:39 följande:

Hoppar in här jag med, hallå hallå :)

Hade ÄL 4/11 , och bim är 18/11.

Har ont i nederdelen av magen, mår illa till och från, och humöret är ej på topp. Vågar man testa imorgon? Är det bim -3 då? :) eller hur räknar man? :P

Jag har också bim runt den 18de :) jag är lite sugen på att testa imorgon.. när sambon är hemma. Han vill vara med, annars på tisdag när han är ledig igen :)
    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
  • Charliie
    Veli9090 skrev 2015-11-18 08:53:42 följande:

Åh jag är också på bim -2 men har inte vågat testa!! Har du några symptom?

Jag har mått illa i en vecka, halsbränna, mår illa av kaffelukt, molvärk sedan ÄL. Allt är mycket tydligare och kommer tidigare nu med barn nr 2.

Är det första barnet? :) håller tummarna :)
    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
  • Charliie
    Veli9090 skrev 2015-11-18 15:41:54 följande:

Ja det är första barnet här :) har inte alls mycket symptom, kan bero på att jag blundar för minsta lilla för att jag hade tusen symptom förra månaden som visade sig inte stämma? Vilket test fick du positivt på? Cb? :)

Med dottern så tyckte jag att jag inte hade några symtom alls.. förutom brösten som jag ville hugga av och kasta bort. Andra ggr har jag haft tusen symtom men inte varit gravid.. så testa du ;)

Jag har kört med kassett.. :)
    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
Svar på tråden BIM november 2015