BIM november 2015
Hoppar in här??
Har BIM runt 20/11
Håll tummarna att det tar sig denna månad...
Hoppar in här??
Har BIM runt 20/11
Hoppar in här
Har BIM runt 20/11
Äntligen stegring på ägglossn stickorna!
Så nu ska man bara försöka få till mys också, är så rädd att missa tillfället liksom.. Är 30 år så chanserna blir ju mindre hela tiden, försöker att inte tänka på det men känns jobbigt endå!
Vi har kört oskyddat ett tag men inte fokuserat så mycket, först 2månaderna ungefär...
Ingen av oss har några barn sedan tidigare.
Hade bara sex innan ÄL, två ggr två dagar före. Får hoppas att det räcker. Grattis till alla plus i denna tråd!
Har BIM den 20e enl appen!
Jo men något kan man ju skymta där!
Vilken dag är du på?:)
Jag har BIM 20e enligt appen, men tror den ligger någon dag före.
Har mått riktigt dåligt sen i lördags när jag började få riktig magvärk/illamående/mage som var i obalans.. Sen har det hållit i sig fast varit mildare sen dess. Fick knappt någon sömn alls på natten lörd-sönd för jag hade så ont.Nu har jag mer en känsla av att kroppen är "ur fas", lätt illamående och har dålig aptit. Har faktiskt aldrig mått såhär i flera dagars tid. Jag undrar verkligen vad det är om det inte är en graviditet pågång?! Då är det ju något annat "fel"...
Brösten känns som vanligt ömma som inför mens, dock har jag idag börjat få vitaktiga ganska rikliga flytningar, och det kan jag inte påminna mig om att jag brukar ha före mens.
Ja vi får se helt enkelt, lite för tidigt att testa än...? Har testlagrets stickor hemma.
Har BIM imorgon och har inte alls mått som tidigare månader när jag trott att jag är gravid.
Hjärtklappning/högre puls än vanligt. Nästan lite obehagligt.
Hemska underjordiska finnar runt munnen som kom några dagar efter ÄL och har precis försvunnit
Hård och lös mage om vartannat i en veckas tid och gasig
Bubblig och pratande mage
Extremt trött hela veckan efter ÄL. Hjälpte lite när det blev soligt väder, fick energi av det
Mer sexlust, samma som vid ÄL
Pirrande känsla i tjejmagen för ett par dagar sedan
Skavande känsla i muttan, som om jeansen sitter åt fast inuti liksom. Svårt att förklara.
Jag brukar alltid få ett par mensfinnar ett par dagar före mens men jag har ingen alls, och istället för att känna mig ful och uppblåst så känner jag mig SNYGG och sexig idag.
Dagarna före mens brukar jag bli arg som ett bi och super känslig men dessa dagar har jag varit from som ett lamm. (Gissa om min sambo är glad för det?)
Min mens är som en klocka och därför hoppas jag att den INTE kommer imorgon
Grattis! Alla + ger hopp!
Jag plussade nyss! :) bim-2 :)
Jag håller tummarna!
Känns som mensen är på g nu, samma gamla vanliga huvudvärk börjar smyga sig på.. Siktar in mig mentalt på att hoppa över till BIM Dec tråden snart...
Ställer in mig på att mensen kommer på söndag, tog detta från testlagret nyss och tycker det ser blankt ut, så mitt cb häromdagen var nog bara spök :( Bim-3. Får satsa på december istället!
[quote=76036257][quote-nick]Novixi skrev 2015-11-23 11:49:48 följande:[/quote-nick]Morgonens test! Tror det är på riktigt nu ;)
Gud va kul, grattis!
Jag är på BIM + 3 idag men negativt test i morse och fick precis en liten brun/röd flytning så säkert mensen som kommer nu... Har dock ingen mensvärk eller andra vanliga menskänslor vilket är lite konstigt...