Inlägg från: Anonym (Kanske nr 5) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kanske nr 5)

BIM november 2015

Hej alla i tråden. Hoppar in här då vi tänkte försöka med nr 5. Har äl imorgon och bim 27 november. Blir att mysa imorgon och hoppas det tar sig.

• Anonym (Kanske nr 5)

God kväll alla där ute. Hade äl 12 myste 11. Och denna väntan på bim den 27. Orka knappt vänta vill veta nu nu. Fyller 30 i december så hade varit en sån fin present att få. Har 4 barn sen tidigare och den sista tog oss 8 månader innan plus pga att jag räknat fel på äl. Men så fort jag listat ut det gick det på första försöket så jag hoppas det är samma denna gången. Har sagt att detta är det ända försöket då mannen tycker det räcker med 4 men han sa går de på en gång så är det meningen med en till. Så vi får se.

Lycka till alla där ute som väntar och dom som redan har plussat

• Anonym (Kanske nr 5)

Bim -7 för mig idag och har inga känningar alls. Brösten är inte ömma som dom brukar vara fram till mens utan helt normala men de kanske kommer. Och min tapp är så långt ner bara någon cm in när jag sitter ner. Hård runt om och mjuk inuti men helt stängd vilket jag inte annars upplevt utan någon mm öppen alltså trots allt fött 4 barn.

• Anonym (Kanske nr 5)
    Ensam02 skrev 2015-11-19 08:51:02 följande:

Jag känner inte riktigt om min är öppen eller stängd, har två barn sedan tidigare och just nu tycker jag verkligen att den känns annorlunda, hade väldigt ömma och svulln bröst men nu känns det lite mindre, dom är fortfarande svullna men inte sådär hårda som dom var första dagarna, ömma också men mindre än innan,

Samma här den känns annorlunda på ngt vis men man vågar inte hoppas ifall man blir besviken ändå tar dessa tankar över ens vardag hur mycket man än försöker tänka på annat fram till bim.
  • Anonym (Kanske nr 5)
    Ensam02 skrev 2015-11-19 09:30:43 följande:

Ja det gör de verkligen, jag har redan testat flera ggr med förhoppning om att jag ska vara en utav dom som är sådär riktigt tidig med att få plus , men icke sa Nicke, nu tänker jag vänta iaf tills i övermorgon :)

Jag tjurade också på ett test i morse då jag drömde att jag plusade men ingen snabb hormon här inte.
  • Anonym (Kanske nr 5)
    HCS skrev 2015-11-19 10:31:50 följande:

Här är mitt test från i lorse. Ingen mens än.. ser ni strecket?

Tyvärr har jag inte heller sett något stack på någon av dina tester. Vänta några dagar till innan du tar ett nytt annars kan man lätt stirra sig blind och se saker.
  • Anonym (Kanske nr 5)

Bim -1 och negativt test idag. Ont i livmodern då och då då de strama åt. Tappen stängd än men känns kört för mig. Har alltid plussat lite svagt några dagar innan nu helt blankt. Så jag tackar för mig och inväntar väl mensen imorgon bitti.

• Anonym (Kanske nr 5)

God morgon tjejer behöver er HJÄLP. Fick i fredags en dag efter bim vad Jag trodde var mens så jag stoppa in en tampong några Tim senare bytte men den var torr. kom lite blod i toa när jag kissade nästa tampong var knappt halvfull o nu är det över varade knappt 1 och en halv dag sammanlagt. Har alltid riklig mens 5 till 6 dagar och detta är inte normalt för mig. Kan de va en nidis? Fick negativt i onsdags på ett test. Fattar inget och igårkväll från ingenstans slog illamåendet till med en rejäl kraft från ingenstans och håller i sig än kan inte ens äta då magen verkligen är känslig mot dofter? Kan jag vara gravid om de va ägget som fäste och när borde jag testa igen isf? Tack för era svar i förhand

Svar på tråden BIM november 2015