• Ensam02

BIM november 2015

Har BIM den 25, håller alla tummar och tår för att få plus snart. Har gjort flera test redan nu trots att man nästan vet att det inte skulle bli positivt för att det är för tidigt men det är så svårt att hålla sig. :) har alla möjliga symptom och känner mig redan nu jättegravid. Har gjort det sen typ ÄL+2 :) de symtom jag har är jättesvullna bröst som är ömma, gasig, jättekänsligt luktsinne (sambon hade druckit ett glas vin runt sju tiden och när jag gick in i sovrummet vid typ 11 för att sova tyckte jag att det stank sprit. Nu på morgonen mådde jag riktigt illa också, blev helt vit i ansiktet men lyckades hålla mig från att spy. Har ont i landryggen som bara den också. Är det här bara skengraviditetstecken så kommer jag att bli riktigt sur på min kropp alltså.

Håller tummarna för alla att det blir plus den här månaden!! :)

• Ensam02

Ni som har barn sen tidigare, när har ni plussat? Med min dotter plussade jag på BIM och med sonen hade jag noll koll så det var nog inte för ens i v 6 :)

• Ensam02

Är på bim -6 idag, helt plötsligt känner jag mig inte alls gravid. :( har massor av symptom men alla har lixom blivit lite mindre extrema. Konstiga är dock att jag alltid är riktigt kissnödig på morgonen när jag vaknar men de sista tre dagarna har jag inte vart det alls, någon som känner igen sig?

En positiv sak är iaf att livmodertappen är riktigt mjuk och det ska tydligen kunna vara ett tecken. :) stor kram till alla er som hoppas! Man säger ju att hoppet är det sista man tappar :)

• Ensam02
    Anonym (Kanske nr 5) skrev 2015-11-19 08:45:25 följande:

Bim -7 för mig idag och har inga känningar alls. Brösten är inte ömma som dom brukar vara fram till mens utan helt normala men de kanske kommer. Och min tapp är så långt ner bara någon cm in när jag sitter ner. Hård runt om och mjuk inuti men helt stängd vilket jag inte annars upplevt utan någon mm öppen alltså trots allt fött 4 barn.

Jag känner inte riktigt om min är öppen eller stängd, har två barn sedan tidigare och just nu tycker jag verkligen att den känns annorlunda, hade väldigt ömma och svulln bröst men nu känns det lite mindre, dom är fortfarande svullna men inte sådär hårda som dom var första dagarna, ömma också men mindre än innan,
  • Ensam02

Ja det gör de verkligen, jag har redan testat flera ggr med förhoppning om att jag ska vara en utav dom som är sådär riktigt tidig med att få plus , men icke sa Nicke, nu tänker jag vänta iaf tills i övermorgon :)

• Ensam02

Har bim den 25 och väldigt regelbunden mens. Plötsligt började jag att blöda i lördags ! då kom det mkt blod och sen jätte lite söndag och måndag. Känner mig så förvirrad IOM att jag har massor av gravsymptom, det sticker och gör riktigt ont i ena bröstet, mår smått illa hela tiden, innan jag började blöda var även brösten riktigt spända och blodådrorna syntes väldigt bra, har smärta från ländryggen som går neri benen och det känner jag igen från mina förra graviditeten. Idag har jag även haft världens yrsel och blev riktigt dålig i magen igår och det håller fortfarande i sig.

Nu till frågan, tror ni att det kan vara nidblödning och tycker ni att jag borde göra ett test, har två Cb plus hemma men vill inte slösa på negativa test. :)?

Svar på tråden BIM november 2015