• Fia90

BIM november 2015

Någon med BIM idag? Jag sitter som på nålar och känner efter om jag har mensvärk eller om det känns som den är på väg men inget ännu. Så nervös. Första försöket, första barnet.

• Fia90
    milja87 skrev 2015-11-18 12:25:17 följande:
    Har också Bim idag, får alltid mens på morgonen men idag at jag inga tecken alls. Känner mig helt motsatt till vad jag brukar göra. Smal och snygg istället för uppblåst, sötsugen och ful. Inga finnar alls som jag alltid har denna tiden på månaden. Men tänker inte ta ut nått i förskott..

Du känner fortfarande inget? När ska du testa?
    Inga tecken förutom otroligt svullna och ömma bröst. Inget direkt sötsug och ingen mensvärk, vilket jag alltid får inledningsvis som säkert tecken på mens.

Vågar inte ta ut något i förskott så vet inte om jag vågar testa ikväll eller om jag ska vänta längre. Kan ju bara vara sen helt enkelt- säger min negativa hjärna.

När ska du testa?
  • Fia90

Fortfarande ingen mens och otroligt svullna, ömma bröst med synliga ådror. Man kan bli tokig för mindre, haha, psykar mig själv!

• Fia90
    Symetrical skrev 2015-11-18 14:12:18 följande:
    Testa!!!!
    Åååh men tänk om det är negativt! Så besviken jag blir då och slösar ett test! Känner mig så negativ och nervös samtidigt. Vet inte om jag vågar vara hoppfull, jag faller väl hårdare då.

Men kanske ikväll när jag kommer hem. Ligger ett test och bara väntar i badrumsskåpet!
  • Fia90

Inte vågat testa ännu. BIM idag, ÄL+14. Ingen mens och gigantiska ömma bröst med ådror som världens nät ända in på bröstvårtorna.
    Hur ska jag våga?

• Fia90
    milja87 skrev 2015-11-19 10:45:23 följande:

Bim +1 och mensvärk men ingen mens.

Inga mensfinnar och fortfarande inget dåligt humör (som jag alltid får)

Blir förvirrad av det här. Vågar inte tro att jag är gravid...Kände tydligt av äl (ovanligt mycket värk) för 15 dagar sen och mensen kommer alltid 14 dagar efter. Så jag börjar undra..

Litar dessutom inte alls på det testet jag tog igår. Okänt märke för mig och ej på morgonurin. Köper mig ett CB om tanten inte har kommit imorgon.

Har en tid för cellprov + vul hos en privat gynekolog nästa vecka. Så oavsett om jag får mens eller inte så hjälper det att veta att jag har den tiden inbokad.

Samma här då, fortfarande. Inga finnar och inget sötsug och brösten gör otroligt ont! Ska nog våga testa i helgen om mensen inte kommit ännu då. Typ lördag morgon!
  • Fia90

BIM+2 och testade nyss fullkomligt blankt. Så besviken men det är väl bara att acceptera.

• Fia90

BIM+2, ömma bröst och ingen mens och inga finnar. Börjar känna att det vore bättre om mensen bara kunde komma så jag vet i alla fall :(

• Fia90

BIM+4 är snart slut och dag BIM+5 börjar om några timmar och ingen mens i sikte. Bara lite mensfinnar och inte mycket mer. När ska jag våga testa igen? Brösten gör tokont med!

• Fia90

Helt blankt test på BIM+5. Misströstar något enormt och känner mig mest bara bitter för tillfället :(

• Fia90
    Novixi skrev 2015-11-23 11:48:42 följande:
    Ge inte upp än! Jag hade totalt blankt test på BIM +6, plussade på BIM +12. Så än är det inte kört! :)
    Tack snälla, kan ju hoppas. Mest bara ledsen just nu.
  • Fia90
    hangonasec skrev 2015-11-23 19:19:42 följande:
    Jag plussade på +12 med vårt första barn, det kan fortfarande bli av! :)
    Kan hända att ägglossning var senare, fick kramp i höger sida en vecka efter beräknad ägglossning så om jag skulle anta attdet var ägglossning då så är BIM på torsdag. En liten tröst om det nu är så. Testade tyvärr inte med stickor utan gick på vad appen sa och fick faktiskt inte ägglossningskramp förrän en vecka efter. Kan ägglossning förskjutas en vecka ungefär?
  • Fia90
    hangonasec skrev 2015-11-23 21:54:48 följande:
    Det var precis det som hände mig, bf blev också flyttad en vecka också så det stämde :)
    Isf är jag på BIM-2. Kanske inte konstigt om det inte visat något ännu då. Tack för svaren, du ger hopp.
  • Fia90

Hur stor är chansen att det visar något på BIM-2? Onödigt liten eller värt att testa?

• Fia90

BIM idag enligt justerad ägglossning. Molvärk och inte mycket mer än så. Finnarna försvann och bröstvärken försvann senaste dagarna och aptiten är tillbaka. Supernervös.

• Fia90

Idag, som en klocka, mitt på dagen kom mensen. Jag beger mig därmed vidare till decembertråden. Lycka till!

Svar på tråden BIM november 2015