BIM november 2015
Någon med BIM idag? Jag sitter som på nålar och känner efter om jag har mensvärk eller om det känns som den är på väg men inget ännu. Så nervös. Första försöket, första barnet.
Någon med BIM idag? Jag sitter som på nålar och känner efter om jag har mensvärk eller om det känns som den är på väg men inget ännu. Så nervös. Första försöket, första barnet.
Fortfarande ingen mens och otroligt svullna, ömma bröst med synliga ådror. Man kan bli tokig för mindre, haha, psykar mig själv!
Inte vågat testa ännu. BIM idag, ÄL+14. Ingen mens och gigantiska ömma bröst med ådror som världens nät ända in på bröstvårtorna.
Hur ska jag våga?
Bim +1 och mensvärk men ingen mens.
Inga mensfinnar och fortfarande inget dåligt humör (som jag alltid får)
Blir förvirrad av det här. Vågar inte tro att jag är gravid...Kände tydligt av äl (ovanligt mycket värk) för 15 dagar sen och mensen kommer alltid 14 dagar efter. Så jag börjar undra..
Litar dessutom inte alls på det testet jag tog igår. Okänt märke för mig och ej på morgonurin. Köper mig ett CB om tanten inte har kommit imorgon.
Har en tid för cellprov + vul hos en privat gynekolog nästa vecka. Så oavsett om jag får mens eller inte så hjälper det att veta att jag har den tiden inbokad.
BIM+2 och testade nyss fullkomligt blankt. Så besviken men det är väl bara att acceptera.
BIM+2, ömma bröst och ingen mens och inga finnar. Börjar känna att det vore bättre om mensen bara kunde komma så jag vet i alla fall :(
BIM+4 är snart slut och dag BIM+5 börjar om några timmar och ingen mens i sikte. Bara lite mensfinnar och inte mycket mer. När ska jag våga testa igen? Brösten gör tokont med!
Helt blankt test på BIM+5. Misströstar något enormt och känner mig mest bara bitter för tillfället :(
Hur stor är chansen att det visar något på BIM-2? Onödigt liten eller värt att testa?
BIM idag enligt justerad ägglossning. Molvärk och inte mycket mer än så. Finnarna försvann och bröstvärken försvann senaste dagarna och aptiten är tillbaka. Supernervös.
Idag, som en klocka, mitt på dagen kom mensen. Jag beger mig därmed vidare till decembertråden. Lycka till!